czwartek, 24 marca 2022

 Vi Keeland - „Niestosowne zachowanie”


Ireland Saint James mieszka w Los Angeles i pracuje jako reporterka i prezenterka wiadomości dla Lexington Industries w porannej ramówce. Podczas tygodniowych wakacji w raju z okazji zbliżającego się ślubu swojej najlepszej przyjaciółki Mii bawi się aż za dobrze. Nie przewidziała tylko, że prywatne nagranie rejestrujące jej wygłupy wycieknie do wiadomości publicznej.

Kiedy wraca do domu, odkrywa, że jest bezrobotna. Została zwolniona ze skutkiem natychmiastowym za niestosowne zachowanie. Kobieta uważa, że niesłusznie. W efekcie, zdenerwowana, wysyła pijacką przemowę właścicielowi stacji. Grant Lexington nie jest przyzwyczajony do tego, że ktoś mu się sprzeciwia, więc mail od pracownicy to dla niego prawdziwy szok. Podczas wymiany wiadomości odkrywa, że wybuchowa blondynka intryguje go coraz bardziej…

Niestosowne zachowanie” to ognisty biurowy romans. Ta historia udowadnia, że chwila zapomnienia może przynieść zupełnie nieoczekiwane konsekwencje!

„Podpisała go: „Pocałuj mnie gdzieś”, czym tak mnie rozbawiła, że aż zachichotałem. Nikt nie odnosił się do mnie w taki sposób. Co ciekawe, uznałem to za miłą odmianę. W dodatku poczułem dziwną chęć porozmawiania z Panią Richardson przy kilku drinkach. Ta kobieta naprawdę mnie zaintrygowała.”

Jakie będą skutki wysłanego pijackiego maila?
Co się wydarzy, gdy Ireland spotka się z Grantem?
Czy uda jej się zachować stanowisko?

„Co ja wyprawiam, do cholery?
Ireland Saint James. To o te cholerę chodziło. Nigdy nie zabiegałem o kobietę w jakiś szczególny sposób, ale do tej zadzwoniłem tylko po to, żeby zapytać, jak mija jej dzień, a potem wymyśliłem jakiś pieprzony komitet, kiedy zaczęła drążyć, skąd moje nagłe zainteresowanie jej pracą.”

Wpadłam ostatnio w dość radosny nastrój, ponieważ za oknem pięknie świeci słoneczko, zima, niestety, nigdy nie była dla mnie dobrą porą roku. Ale teraz promienie słońca, sprawiły, że uśmiech pojawia się na mojej twarzy coraz częściej i chęci do czytania są ogromne. Wczoraj rano z ogromnym zapałem zabrałam się za czytanie powieści Vi Keeland - „Niestosowne zachowanie” i z każdą przeczytaną kolejną stroną mój uśmiech stawał się coraz większy (o ile jest to jeszcze możliwe). :) Bawiłam się przy niej świetnie, fabuła jest lekka i przyjemna, ale nie denna i płytka, poruszane są tu niełatwe tematy, ale cała ta opowieść jest po prostu genialna. Autorka znana jest z lekkiego pióra i świetnego humoru, ale w jej powieściach zawsze poruszane są też cięższe tematy, tu również tak było, dlatego jej powieści czyta się z ogromnym zainteresowaniem, czytelnik chce przekonać się, jaki będzie finał losów bohaterów, czy będzie happy end, czy może jednak nie.

Bohaterowie są świetnie wykreowani, Ireland to bohaterka pełna pasji, humoru, zawziętości, ale i sarkastyczna, lubiąca robić na złość i zadziorna. Pierwsze kilkanaście stron dosłownie płakałam ze śmiechu z jej wpadek, były naprawdę komiczne i powodowały, że tę powieść czytało się z ogromną przyjemnością. Grant natomiast był dla mnie lekką zagadką, wiedziałam, że spotkało go coś złego w przeszłości, ale to, co odkryłam na późniejszych stronach, sprawiło, że włosy stanęły mi dęba, wcale się nie dziwię, że ciężko mu było ponownie zaufać kobiecie, po takiej stracie, jaką poniósł.

Jaka była ta opowieść? Zabawna, poruszająca i jak dla mnie idealna, tak naprawdę nie mam powodów, aby do czegokolwiek się przyczepić, ponieważ spędziłam przy niej bardzo miło czas, a mój humor podczas czytania poprawił się jeszcze bardziej. Wy, jeżeli szukacie lekkiej, ale nie banalnej lektury na wieczór, to ta powieść jest skierowana właśnie do was, ja na pewno jeszcze do niej powrócę. Daję jej zdecydowanie 9/10! Polecam!

Paula

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Niegrzecznym książkom.



1 komentarz:

  1. Lubię książki autorki i chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...