czwartek, 3 marca 2022

 Laurelin Paige - „Znów to zrobiliśmy”


Jenny Stahl odniosła wielki sukces jako modelka, ale jej największym marzeniem jest zostanie aktorką. Jest gotowa na wiele wyrzeczeń, by wreszcie zdobyć pierwszoplanową rolę, dzięki której rozkręci swoją filmową karierę. Pewnego dnia agentka przekazuje jej wspaniałą wiadomość – Jenny zaproponowano zagranie głównej postaci kobiecej w komedii romantycznej znanej reżyserki. Jest jednak jeden haczyk – jej ekranowym partnerem ma zostać Tanner James. 

Ten atrakcyjny gwiazdor filmowy był pierwszą miłością Jenny. Dziesięć lat wcześniej, gdy oboje rozkręcali dopiero swoje kariery, ale stali się już ulubieńcami paparazzich, przeżyli płomienny romans. Zakończył się on dla Jenny długim leczeniem złamanego serca, ponieważ powodem ich rozstania była zdrada Tannera. 

Jenny przyjmuje rolę, ale zaczyna pracę na planie z silnym postanowieniem, by relacja między nią a Tannerem nie wyszła tym razem poza zawodową współpracę. Mężczyzna wydaje się jednak wniebowzięty ponownym spotkaniem z nią, jego urok osobisty stał się przez te lata jeszcze bardziej nieodparty, a ekranowa chemia między nimi szybko przenosi się do życia poza planem filmowym. Czy Jenny może zaufać mężczyźnie, który dotkliwie zranił ją w przeszłości? A może ich związek jest skazany na powtórzenie dawnego scenariusza?


„- Twoim partnerem będzie Tanner James – informuje mnie rzeczowym tonem.
Iskierki w moim sercu przygasają, a potem kompletnie znikają. Kawałeczki serca ponownie łączą się w całość, po czym lądują dokładnie w dole mojego brzucha z żałosnym, bolesnym „łup”.
Tanner James. Tanner pieprzony James.
Drugi powód, przez który zmieniło się moje życie. Ten, o którym wolałabym zapomnieć.”

Co się stanie, gdy spotkają się oni ponownie?
Czy ich wspólna przeszłość da o sobie znać
?
A może sprawdzi się przysłowie „stara miłość nie rdzewieje”?

„Wiem, że podjęłam dobrą decyzję. To jedyna słuszna decyzja, jeśli chcę, żeby moja przyszłość była lepsza niż jej obecne rokowania.
Chciałabym tylko, żeby lepsza przyszłość nie zależała całkowicie od mężczyzny, który w przeszłości mnie zniszczył.”

Kocham książki Laurelin Paige i zawsze jej propozycje biorę w ciemno. Dziś w moje ręce trafiło „Znów to zrobiliśmy”. Powiem szczerze, że mam troszkę co do niej mieszane uczucia, tzn. cała fabuła była fajna, lekki i przyjemny styl pisania autorki jest zdecydowanie na plus, a i akcja też nie jest jakoś przyśpieszana na siłę. Jednak to, co jest zdecydowanie na minus, to dość spora ilość opisów i przemyśleń bohaterów, które moim zdaniem były zbyt obszerne, a brakowało mi tu większej ilości dialogów i tak naprawdę to jest jeden jedyny minus tej historii. Czytało mi się tę opowieść bardzo szybko, zaczęłam ją rano, a około godziny czternastej miałam już skończoną, ponieważ byłam bardzo ciekawa, jak zakończy się wspólna praca tej dwójki. Opowiadane są tu losy Jenny i Tannera, którzy dziesięć lat wcześniej byli zgraną parą, zabójczo zakochani, ale i zapracowani, jedno nieporozumienie sprawiło, że się rozstali i każde z nich poszło w swoją stronę, stawiając na podium swoją karierę. Teraz spotykają się na planie filmowym i mają grać główne role w komedii romantycznej. Jak zakończy się ich wspólna praca? Musicie dowiedzieć się sami. Bardzo podobała mi się ta historia, była lekka, przyjemna i bez większych dram, bohaterowie byli tacy ludzcy, że ja poznając ich, na pewno złapałabym z nimi świetny kontakt. Autorka w świetny sposób udowadnia nam, że czasami warto zaryzykować i dać drugą szansę, jednak czy nie zostanie ona zaprzepaszczona?

Jeżeli szukacie historii idealnej na jeden wieczór, przy której się zrelaksujecie i odpoczniecie, w której nie ma zbędnie napędzanej dramy, to ta opowieść jest zdecydowanie skierowana do was. Ja pomimo tych obszernych opisów i tak świetnie się przy niej bawiłam. Daję jej 6/10, a wy przekonajcie się sami, czy warto wejść drugi raz to tej samej rzeki? :)

Polecam!

Paula

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Niegrzecznym Książkom.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...