środa, 16 marca 2022

 

Camilla En - „To ja Esclave”
[Patronat medialny]

Kim staje się osoba, która traci wolną wolę? Czy uwięzione serce i dusza mogą jeszcze na nowo pokochać?


Julia to absolwentka architektury, która podczas wymiany poznaje Jeana, chłopaka z Francji. Zadurzona po same uszy, zaraz po zakończeniu studiów leci do Paryża, by być z ukochanym. Nie wie jeszcze, że bilet, który kupiła, jest tylko w jedną stronę. Na miejscu dziewczyna dowiaduje się, że została zwabiona w pułapkę. Jean, który posiadł Julię jako swoją niewolnicę, zamierza sprzedawać ją jako ekskluzywną prostytutkę. Młoda kobieta pomimo sytuacji, w której się znalazła, szuka rozwiązania. Gdy na jej drodze staje atrakcyjny adwokat, Philippe, dziewczyna liczy, że uda jej się z tego wyjść. Kontynuacja „To ty mnie uwolnisz” pokaże, co uwarunkowało Julię do bycia taką, jaką dała się poznać w części pierwszej.

„Nigdy w życiu nie spodziewałam się, że moje życie z pozornie szarego, lecz stabilnego, zamieni się w koszmar. Wszystkie najgorsze scenariusze, jakie mogłabym sobie wyobrazić, zaczęły się dziać w moim nudnawym życiu.”

Czy Philippe pomoże Julii?
A może kobiecie samej uda się uwolnić od Jeana?

Nie będzie to długa recenzja, ponieważ sama książka nie jest długa. W pierwszym tomie tej serii poznajemy bliżej Chloe i Oscara, teraz role troszeczkę się odwracają i są oni drugoplanowymi postaciami, teraz mamy losy Philippe i Julię, przyjaciółkę Chloe. Przyznam się szczerze, że czuję troszkę niedosyt, ponieważ ta opowieść była tak dobra, że miałam ochotę by trwała i trwała. Losy Julii były naprawdę ciężkie, w pogoni za miłością postanawia zostawić swoje dotychczasowe życie wyjechać za Jeanem do Paryża, aby spędzać czas przy boku ukochanego, prawda okazuje się zupełnie inna i zamiast romantycznego love story, nasza bohaterka kończy jako luksusowa Pani do towarzystwa. Gdy tylko Julia pojawiła się w pierwszym tomie, byłam ciekawa, jakie naprawdę były jej losy. I szczerze mówiąc, jestem bardzo usatysfakcjonowana tą opowieścią, ale chciałabym zdecydowanie więcej. Julia jest naprawdę twardą babeczką, pomimo tego, jaki spotkał ją los, nie dawała sobie w kaszę nadmuchać i szła przez życie z dumnie uniesioną głową. Wiadomo, miała swoje chwile zwątpienia, ale kto po tym, co ją spotkało, by nie miał. Philippe natomiast był cudowny, momentami zahukany, nie do końca zdecydowany, ale miało to swój urok. Książkę czytało się bardzo szybko, ponieważ styl pisania autorki jest bardzo lekki i przyjemny dla czytelnika, a prowadzona fabuła spójna i dość nieprzewidywalna, no może momentami spodziewałam się co będzie, ale to przez to, że pojawiały się przebłyski pierwszej części. Jeżeli szukacie fajnego romansu na spędzenie przyjemnego wieczoru, to ta opowieść jest skierowana właśnie do was, możecie jednak tak jak ja czuć lekki niedosyt, bo chciałoby się spędzić z tymi bohaterami jak najwięcej czasu. Ja jestem tą historią zachwycona i czekam na trzeci tom.

Polecam!

Paula

Za możliwość przeczytania książki i objęcia patronatem dziękuję autorce oraz wydawnictwu WasPos.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...