środa, 16 marca 2022

 

Kristen Callihan

“Teraz twój ruch”

Wyluzowana i bezpośrednia Fiona Mackanzie uwielbia mężczyzn. Serio. Ale ma swój typ: szczupli, gładko ogoleni, chłopięcy i z dołeczkami. Raczej jasnowłosi. Raczej nie bardzo wysocy. A już na pewno nie futboliści.


Opanowany i spokojny Ethan Dexter jest przeciwieństwem tego typu. Mocno zbudowany, wysoki – w dodatku futbolista. Wytatuowany – i z brodą. Oraz, jak głosi plotka, prawiczek, nieszczególnie zainteresowany kobietami.


Za to zafascynowany Fioną od ponad dwóch lat.


Sytuacja nie wydaje się jednak beznadziejna: łączy ich sympatia do Massive Attack i ogólnie trip hopu, wieczorów spędzanych w pubie i… pocałunek.


Gorący, seksowny, niespodziewany. Czysty erotyzm w czasie (nie)przypadkowego spotkania. Gorąca namiętność przy muzyce na żywo. Podkręcona margaritą i nagrodzona brawami. Fiona jeszcze nigdy nie przeżyła czegoś takiego i jest absolutnie zaskoczona swoją reakcją. Przecież nie rzuca się w pubie na ledwo znajomych mężczyzn. Nie kręcą jej futboliści! Nie lubi brody! I… w ogóle!


Z czasem Ethan będzie musiał użyć całego uroku osobistego, by przekonać Fionę, że jest kobietą jego życia.

Z czasem Fiona będzie musiała sobie pozwolić na akceptację niespodziewanego uczucia.

Niewykluczone, że może im się udać… 


“Wszyscy sprzedajemy światu jakąś fasadę, wrzucając na social media błyskotliwe słowa, śmieszne emotki. Życie ograniczone do stu czterdziestu znaków, upozowane selfie, tyrady pod postami. Życie dla aprobaty tłumu gotowego rozszarpać nieznajomego człowieka za drobny błąd. Ale gdy odwrócę się od tego blichtru, gdy wyjdę poza ten pikselowy świat, kim tak naprawdę jestem?” 


Ostatnio dopadła mnie jakaś niemoc czytelnicza i w ogóle nie mogłam czytać żadnych książek. Trudno było mi się przełamać i bałam się, że zostanie tak przez dłuższy czas. Próbowałam czytać inne książki, ale też mi nie szło, więc postanowiłam zrobić sobie przerwę. Na szczęście nie trwała ona jakoś bardzo długo i teraz nadrabiam zaległości. Przeczytałam kilka lektur i dopiero teraz piszę ich opinię. Jeny, jestem wdzięczna za to, że prowadzę brudnopis i zawsze w nim zapisuję swoje myśli.

No ale, dobra, czas powrócić do tematu. “Teraz twój ruch” to trzeci tom serii Game on i historia Fiony oraz Ethana. Bardzo lubię w książkach, gdy fabuła rozkręca się swoim tempem i tu to dokładnie dostajemy. Znajdziemy również humor, który wręcz uwielbiam. Nie jest drętwo tylko wszystko fajnie wyważone. 


Bohaterów polubiłam już na wstępie. Ethan to chłopak, u którego obserwujemy zmianę. Był opiekuńczy, co mnie od razu kupiło. Natomiast Fi to laska, z którą człowiek chciałby się zakumplować. Nie jest pustą panienką, tylko twardą bohaterką. Była wesoła, ale to jej bezpośredniość mi się podobała.

Ogólnie cała fabuła była ciekawa, napisana ze smakiem i wciągnęłam się momentalnie. Dzięki narracji dwutorowej mogliśmy poznać obu bohaterów i taki zabieg zawsze sobie cenię w książkach. Poruszony jest tu motyw sportowy i jakie się ciągną za tym konsekwencje, gdy zaczynamy zdobywać sławę. Dex się, o tym przekonał na własnej skórze.


Jeżeli lubicie opowieści, które czyta się szybko, ale są posypane szczyptą tajemnicy, pożądania, namiętności i problemów, to koniecznie sięgajcie po lekturę “Teraz twój ruch”. Gwarantuje Wam niezapomnianą przygodę.


Kasia


Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu MUZA.

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...