piątek, 25 marca 2022

 Meghan March - „Nieprzyzwoite przyjemnostki”


Zwykle jest tak, że kiedy śliczna dziewczyna poślubia bogatego przystojniaka, kończą się problemy, a piękni małżonkowie żyją długo i szczęśliwie. Że tym razem będzie inaczej, było jasne właściwie od początku. Holly Wix to tylko na pozór jedynie seksowna gwiazdka country, rola potulnej żony miliardera z pewnością nie była szczytem jej marzeń. Nawet jeśli tym miliarderem był przystojny, silny i cudownie dominujący Creighton Karas.

Creighton był samolubnym, ale bajecznie bogatym dupkiem. Oczekiwał, że jego seksowna żona będzie należała wyłącznie do niego i żyła na jego zasadach. Nie wziął pod uwagę, że Holly nie zamierza zrezygnować dla niego ze swoich pasji i marzeń. Dziewczyna kochała muzykę, a jej talent został dostrzeżony i miał szansę rozkwitnąć na trasie koncertowej. Fani uwielbiali jej głos. I właśnie dlatego któregoś dnia mężczyzna znalazł w pustym domu kartkę. Żegnaj, Creighton.

Żadna kobieta wcześniej nie odważyła się go porzucić. Creighton nie mógł się z tym pogodzić. Holly miała być jego, dopóki on z nią nie skończy. A na razie tego nie planował. Oczywiste było, że Holly wróci — tylko wcześniej Creighton musi ją znaleźć. Nieważne, za jaką cenę.

Arogancki miliarder nie wziął pod uwagę jednego: czy dumna i odważna Holly zechce wrócić? A może tym razem on będzie musiał przyjąć jej zasady gry?

„W moim świecie zaczęły rządzić jego zasady, ale ja nie jestem typem dziewczyny, która na wszystko będzie posłusznie kiwała główką.
Jest tylko jeden problem: istnieje ryzyko, że się w nim zakochuję.”

Czy Holly i Creighton dojdą do porozumienia w sprawie swoich prac?
Jak wiele będą musieli poświecić?

Nie będzie to długa recenzja i napiszę tu tylko moje ogólne odczucia, tym bardziej że sama książka nie jest długa, ma niewiele ponad 170 stron, przez co przeczytanie jej nie zajęło mi dużo czasu. Z ogromną niecierpliwością czekałam na kolejną część serii Kasa i perwersje, ale postanowiłam troszkę poczekać z przeczytaniem tego tomu, ponieważ znając twórczość autorki, wkurzyłabym się na zakończenie i na to, że będę musiała czekać na kontynuację, dlatego zwlekałam z czasem i czekałam na trzeci tom tej serii, aby był u mnie. Dlatego dopiero teraz zaczęłam ją czytać. I było dokładnie tak samo, jak przy pierwszym tomie, ależ mam nerwa na końcówkę i na zachowanie Holly, kurde, myślę, że po takim czasie i po tym, co poświęcił dla niej Creighton, powinna mu bardziej ufać i traktować go po prostu lepiej. Nie chcę zdradzać tu zbyt wiele z fabuły, co robił dla Holly Creig i jak rozwijała się ich relacja, ale nie będę ukrywała, że oni nawzajem momentami dawali ciała w swoich relacjach, liczyłam na trochę inne zakończenie, ale to też jest dość satysfakcjonujące, chociaż troszkę podobne do pierwszej części. Autorka pisze stylem lekkim i spójnym, przez co książkę czyta się z ogromną przyjemnością, doskonale wprowadza nas w świat sławy i koncertów, a także świetnie pokazuje nam, jak wygląda połączenie dwóch różnych światów, dopiero co zdobywającej sławę piosenkarka i bogacz, który musi zarządzać swoim imperium, czy dwa tak odmienne otoczenia, mają szansę na zbudowanie trwałej i silnej relacji, pomimo że jest mnóstwo osób próbujących podciąć im skrzydła? O tym musicie przekonać się sami, mi ta opowieść bardzo się podobała i nie pozostaje mi nic innego jak tylko zabrać się za część trzecią, liczę tam na happy end.

Polecam!

Paula

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Editio Red.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...