wtorek, 1 lutego 2022


Kendall Ryan - „Więcej niż współlokator”


Kiedy Paige ostatni raz widziała młodszego brata swojej najlepszej przyjaciółki Allie, Cannon był nudnym kujonem. Od tego czasu minęło kilka lat. Gdy Allie poprosiła ją o dziwną przysługę, Paige chciała odmówić, bo przygarnięcie Cannona na dwa miesiące do małego mieszkania nie wydało jej się dobrym pomysłem. Tymczasem dawny nudziarz wyrósł na seksownego przystojniaka z wyrzeźbionym ciałem i figlarnym uśmiechem. Ona natomiast miała za sobą kilka nieudanych związków i nie chciała po raz kolejny boleśnie się pomylić. Ale że Allie zawsze ją wspierała, Paige postanowiła spełnić prośbę przyjaciółki.

Cannon nie zamierzał zdradzić, dlaczego jego dotychczasowe mieszkanie zostało tak zdemolowane, że nie nadawało się do użytku. Kończył studia medyczne, za kilka tygodni miał rozpocząć rezydenturę w szpitalu w innym mieście. To, że Paige zgodziła się przyjąć go pod swój dach, było prawdziwym wybawieniem. Tylko że jego gospodyni budziła w nim ekstremalne pożądanie, a z różnych względów była dla niego nietykalna. Na szczęście dla chłopaka ta kłopotliwa sytuacja miała trwać bardzo krótko.

Po paru dniach ciepły wieczór i wino zachęciły współlokatorów do zwierzeń. Cannon wyznał, że ciąży na nim fatum: każda dziewczyna, z którą się przespał, nieuchronnie się w nim zakochiwała, ale bez wzajemności. Odrzucone kobiety uparcie go prześladowały, co prowadziło do niebezpiecznych sytuacji. Paige wydało się to na tyle dziwaczne, że postanowiła udowodnić Cannonowi, że się myli: może iść z nim do łóżka i będzie to jedynie gorąca schadzka bez dalszych konsekwencji.

Tyle że los bywa przewrotny i po jakimś czasie wszystko zaczęło zmierzać w zupełnie innym kierunku...

Naprawdę uwierzyła, że może wygrać ten zakład?

„Czułam tylko pikantny, męski zapach Cannona i żar promieniujący pomiędzy nami. To, jak wydawał się rozproszony z powodu mojej bliskości, sprawiało jedynie, że stawałam się coraz bardziej świadoma i ciekawa tej dziwnej relacji rodzącej się między nami.”

Czy pomiędzy tą dwójką pojawią się większe uczucia?
A może ich relacja zakończy się tylko na seksie?

„Dwa krótkie słowa nie powinny robić na mnie wrażenia, ale gdy tylko wspomnienie wczorajszej nocy wróciło do mnie z pełną mocą, musiałam oprzeć się o ladę, aby nie wylądować na podłodze. Ja naprawdę wczoraj zaproponowałam Cannonowi seks. To był rzeczywistość, z którą musiałam sobie teraz radzić.”

Kendall Ryan na Polskim rynku wydawniczym ma wydanych już kilka powieści, okładki migały mi gdzieś wielokrotnie, jednak ja jeszcze nie miałam okazji poznać jej twórczości. Teraz gdy zobaczyłam „Więcej niż współlokator” wiedziałam, że czas najwyższy poznać pióro autorki. Recenzja nie będzie długa, bo sama powieść ma niewiele ponad 200 stron i nie chciałabym przez przypadek czegokolwiek zdradzić. Pani Ryan pisze stylem lekkim i bardzo przyjemnym dla czytelnika, ta historia jest przesiąknięta pożądaniem, zakazanym uczuciem i relacją, która rozpoczęła się pomiędzy bohaterami już od najmłodszych lat. Postacie są świetnie wykreowane i od razu zdobyły moją sympatię, są tacy normalni, bez jakiegoś wybujałego ego, a Cannona od razu pokochałam, jest tak uroczy i ma świetną osobowość. Cała historia jest dość lekka, bez większych dram, cudowna odskocznia od mocniejszych romansów, których mam ostatnio przesyt i takiej właśnie książki potrzebowałam. Ubolewam tylko nad tym, że przygoda z tą powieścią tak szybko się skończyła, ponieważ przeczytanie jej zajęło mi niewiele czasu i nawet dobrze się nie obróciłam, a dobrnęłam już do ostatniej strony. Nie pozostaje mi nic innego, jak czekać na drugi tom tej serii, chociaż nie do końca wiem, o kim może ona być.
Jeżeli szukacie fajnej i lekkiej lekturki na jeden wieczór, to zachęcam was do sięgnięcia po tę powieść. Gwarantuję wam, że będziecie się przy niej świetnie bawić tak, jak i ja.

Polecam!

Paula

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Editio Red.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...