środa, 9 lutego 2022

 Agnieszka Siepielska - „Pętla kłamstw”


Można błądzić, ale nie należy oszukiwać samego siebie.
Twoje życie będzie wyglądać jak ta szachownica. Będziesz zmuszona myśleć nad każdym ruchem i niszczyć przeciwnika, choćby wbrew własnej woli. W innym przypadku przegrasz i wszystko pójdzie na marne.
Ava i Mitchell są małżeństwem od czterech lat, ale ich związek przechodzi poważny kryzys. Kiedy w życie kobiety wkraczają bracia Bennett, Ava wdaje się w gorący romans ze starszym z nich, Masonem. Mężczyzna wprowadza ją w zupełnie inny wymiar, ukazując co do tej pory traciła. A gdyby wszystko, co uważała za rzeczywistość, wszystko, w co do tej pory wierzyła, miało okazać się kłamstwem?


„Moje serce rwało się do niego, a wnętrze wypełniał żar.
Zdrowy rozsądek stanął naprzeciw niewytłumaczalnej żądzy i zaczął toczyć zaciętą walkę, rozkazując mi, bym natychmiast odwróciła się i odeszła. Jednak ta druga wygrała.”

Jakie tajemnice skrywają bracia Bennett?
Kim naprawdę są dla Avy?

Agnieszka Siepielska znana jest z genialnej mafijnej serii „Synów zemsty” oraz serii Mc - „Sinners & Reapers” teraz w nasze ręce trafiła całkowicie nowa jej odsłona, czyli pierwszy tom
dylogii uczuć - „Pętla kłamstw”, przyznaję się od razu, że nie bardzo wiedziałam, czego mogę się spodziewać, ale to, co tu dostałam, przeszło moje najśmielsze oczekiwania. To jest naprawdę dobra historia, przesiąknięta tajemnicami, intrygami, niedomówieniami, mamy wartką i dynamiczną akcję, ale też taką opowieść, która chwyta za serce. Wielokrotnie zastanawiałam się podczas czytania, czy ludzie naprawdę potrafią być tak podli i dla pieniędzy zrobić wszystko, w jak zakłamanym świecie możemy żyć? Było to dla mnie wręcz niepojęte. Sama fabuła była bardzo dobrze przemyślana i poprowadzona, praktycznie przez całą powieść, towarzyszyła mi nutka niepewności i zastanawiałam się, do czego to wszystko dąży, o co chodzi z Masonem i dlaczego jej były Mitch, w sumie to kawał dziada i zasraniec, nie wiedziałam, czemu tak się do niej uczepił. Agnieszka też fragmentami dawkowała nam informację, zasiewając jeszcze więcej ziaren niepewności, które towarzyszyły nam do samego końca, a samo zakończenie, to niezłe pierdutnięcie i z niecierpliwością czekam na drugi tom, bo coś czuję, że tam to dopiero będzie jazda.

Bohaterowie byli naprawdę świetnie wykreowani Ava to kobieta pomocna, delikatna i opiekuńcza z sercem podanym na dłoni. Bardzo polubiłam postacie Nicka i Polly, byli dla Avy prawdziwymi przyjaciółmi, zawsze obok niej wtedy, kiedy tego potrzebowała. Nie będę ukrywała, że co do Masona miałam mieszane uczucia, wykreowany na mężczyznę idealnego, postawny, opiekuńczy, miły i uczynny, ale obawiałam się, że jego postać ma jakieś ukryte drugie dno, czy tak było, przekonacie się sami. :)

Ja jestem tą pozycją zachwycona i z ogromną niecierpliwością wyczekuję kontynuacji. Jestem ciekawa, jakie będą dalsze losy Avy i co się stanie z nią i Masonem. Jest to historia lekka i przyjemna idealna na spędzenie miłego wieczoru. Ja gorąco was zachęcam do przeczytania jej i daję zdecydowane 8/10.

Polecam!

Paula

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Muza.



1 komentarz:

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...