piątek, 6 listopada 2020

 Riva Scott - „Smak tajemnicy”
[Patronat medialny]


Savannah Lintero myślała, że ma dobre życie. Otaczało ją grono oddanych przyjaciół, posiadała dobrze prosperujący klub sportowy i nie narzekała na brak powodzenia u mężczyzn, choć ich akurat wystrzegała się jak ognia. Czy można chcieć czegoś więcej? Nie miała jednak pojęcia, że kuzyn sprowadzi na nią kłopoty i będzie musiała sporo poświęcić, by spłacić jego długi. Jej świat wywróci się do góry nogami. Podwójne życie i piętrzące się tajemnice staną się codziennością. Nie pomoże również pożądanie, jakie czuje do irytującego i piekielnie seksownego mężczyzny, który nieźle zaszedł jej za skórę.
Czy Savannah pokona lęki i odważy się znów pokochać?
Co będzie musiała zrobić, by ocalić bliskich?
Smak tajemnicy jeszcze nigdy nie był tak gorzki… 

„Biegłem, ile sił w nogach. Nie mogłem się zatrzymać, musiałem oczyścić myśli, a kiedy przystawałem, by złapać, choć mały haust powietrza, przed oczami miałem pogrążoną we śnie, łagodną twarz kobiety, która ostatnimi dniami zaprzątała moje myśli. Pieprzenie... Ostatnie miesiące nie myślałem o nikim innym, jak tylko o Savannah Lintero.
Ta kobieta była jak wrzód na moim tyłku, ale kilka dni temu, kiedy trzymałem ją w ramionach podczas jej małego załamania nerwowego, coś się we mnie zmieniło. Nie wiedziałem, co to było, ale to dziwne napięcie w okolicy serca nie mogło świadczyć o niczym dobrym.” 

W jakie kłopoty wpakował się kuzyn Sav?
Czy dziewczyna zburzy swój mur, który wzniosła dookoła siebie i dopuści do siebie Johnny'ego?
Co grozi jej bliskim?

„Jednak coś w jej oczach mnie niepokoiło. Brakowało w nich tej psotnej iskry, była przygaszona, choć ktoś postronny by tego nie wychwycił. Jednak ja nie byłem postronny i dość dobrze już zdążyłem się z nią zaznajomić. Wiedziałem, że coś jest na rzeczy, tylko nie miałem pojęcia co.”

Drugi tom serii „Smaków życia” pokazuje nam historię Sav i Johnny'ego, których mogliśmy już poznać w pierwszym tomie, czyli „Smaku pokusy”. Od samego początku, gdy tylko ta dwójka pojawiła się w książce, niesamowicie mnie intrygowała. Byłam ciekawa, jakie skrywają tajemnice i jak autorka poprowadzi ich opowieść. Otrzymujemy tu rewelacyjną kontynuację, ale jednak całkowicie odrębną historię, przewijają się tu postacie z pierwszego tomu i możemy poznać ich dalsze losy. Nie będę ukrywała, że bardzo czekałam na tę opowieść, ponieważ Johnny'ego polubiłam już w pierwszym tomie, kojarzył mi się z takim dużym słodkim opiekuńczym misiem, ale z drugiej strony z zaborczym i nieokrzesanym mężczyzną. Oczekiwałam od tej książki mocnych wrażeń, dużego zaskoczenia i efektu wow, czy to otrzymałam? Zdecydowanie tak! Historia tu opisana jest miłym zaskoczeniem, sporo zawirowań, mnóstwo tajemnic i wartka akcja sprawiły, że tę historię dosłownie pochłonęłam. Autorka zdobyła moje serce pierwszym tomem, a drugim sprawiła, że jej twórczość zagnieździ się w nim na stałe. Mam tylko nadzieję, że doczekam się kontynuacji losów pozostałych bohaterów, ponieważ jest kilka osób, które niesamowicie mnie zaintrygowały.

Savannah to temperamentna Hiszpanka, która ma w sobie niesamowity ogień, swoim ciętym językiem i ripostami niejednokrotnie rozbawiła mnie do łez, podobało mi się to, że nie była szarą myszką i nie użalała się nad sobą, tylko twardo stąpała po ziemii, nie szła na łatwiznę, tylko dzielnie stawiała czoła problemom i wrogom. Chociaż nie powiem, że dziwiłam się, że nie poprosiła o pomoc żadnego ze swoich przyjaciół, na których zawsze i w każdej sytuacji mogła liczyć. Johnny, ah ten Johnny uwielbiam go, zdobył moje serce dozgonnie i zaliczam go jako mojego kolejnego książkowego męża. Jest po prostu uroczy i opiekuńczy z ogromnym poczuciem humoru, ale żeby nie było, był moment, w którym miałam ochotę palnąć go w ten durny łeb. :)

„Smak tajemnicy” to historia, która, tak jak sam tytuł na to wskazuje, jest przepełniona tajemnicami, a idealnym dopełnieniem tej opowieści jest budzące się uczucie pomiędzy bohaterami i buchające od nich wzajemne pożądanie. Liczę tylko na to, że niebawem się doczekamy się kolejnych tomów tej serii, na które z niecierpliwością czekam. A Was już dziś gorąco zachęcam do sięgnięcia po tę opowieść i przekonania się, jak na życie Sav i Johnny'ego wpłyną tajemnice? Co grozi tej dwójce? A was już dziś gorąco zachęcam do sięgnięcia zarówno po „Smak tajemnicy”, jak i poprzedni tom „Smak pokusy”!!

Polecam!!

Paula

Za możliwość przeczytania i objęcia patronatem książki dziękuję autorce Rivie Scott oraz Wydawnictwu WasPos.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...