sobota, 21 sierpnia 2021

 Caroline Angel - „Z innej bajki”
Patronat medialny


 Miłosne zawirowania? To u Collinsów rodzinne.
Przykro, kiedy ukochany chłopak zrywa znajomość. Jeszcze gorzej, jeśli do tego informuje, że przed chwilą zdradził. A już zupełnie fatalnie, jeżeli robi to wszystko w czasie rocznicowej randki. Taki cios spada na Delię. Osiemnastolatka jest załamana, tym bardziej że wymarzyła sobie takie życie, jakie wiodą jej rodzice, Abby i Blake Collinsowie, mimo upływu lat wciąż zakochani w sobie do szaleństwa.
Inne dziewczyny w tej sytuacji by się poddały, ale nie Delia! Nie zamierza również rozpaczać bez końca. Przeciwnie, szybko staje na nogi i postanawia nie dać się przeciwnościom. Ma to po mamie! Abby też musiała walczyć o miłość. Josh nie zobaczy łez na twarzy Delii, o nie. Zwłaszcza że w jej życiu pojawia się propozycja wyjazdu do Barcelony na wymarzony wakacyjny staż. Oraz ktoś, dzięki komu Delia jeszcze szybciej wróci do siebie po rozstaniu...

„Próbowałam się oszukać, że zdołam oprzeć się mężczyźnie, który usilnie chce zwrócić na siebie moją uwagę. Nicolas zawładnął moimi myślami od momentu spotkania na plaży, a po naszym wspólnym tańcu utwierdziłam się w przekonaniu, że pragnę skosztować jego ust. Nie chcę już dłużej okłamywać samej siebie, ponieważ wywołuje to u mnie niepotrzebny natłok bezsensownych myśli. Uch, no właśnie! Niepotrzebne myśli, a plan jest nienaruszony!”

Jak potoczy się relacja Nico i Delii?
Czy Josh da spokój dziewczynie?
Co łączyło Nico i nową szefową Delii?

„Emocje wzięły górę, a powszechnie wiadomo, że z takich sytuacji nigdy nie wynika nic dobrego. Powinnam dorosnąć. Nicolas miał rację, mówiąc, że zachowuję się jak rozkapryszona księżniczka.”

Styczność z twórczością autorki miałam już wcześniej nie tylko dzięki tej serii, ale również innych jej powieści i wiem na pewno, że nie jest to ostatnie spotkanie, pokochałam styl pisania autorki i zostanie ona jedną z moich ulubionych, po której książki będę sięgała w ciemno! Boziu, ależ to była świetna historia, wspaniale się przy niej bawiłam. Już w pierwszym tomie pokochałam tę zwariowaną rodzinkę i teraz tylko utwierdziłam się w tym przekonaniu, z pewnych źródeł wiem, że niebawem będą w nasze ręce trafiać kolejne części tej serii, o kolejnych bohaterach, na co bardzo mocno się cieszę! Pierwszy tom pozwala nam poznać styl pisania i poczucie humoru autorki, które w drugim tomie są jeszcze lepsze, styl zdecydowanie się poprawił, książka jest lepiej dopracowana, ale oczywiście nie twierdzę, że pierwszy tom był zły, bo również był świetny! :D Bardzo fajne jest to, że nie są to drętwe historie, tylko otrzymujemy tu ogromną dawkę humoru, przez co zdarzało mi się wybuchać salwami śmiechu, właściwie to niektóre teksty kojarzyły mi się ze mną samą i moją przyjaciółką Kasią. Świetne jest to, że ponownie pojawiają się bohaterowie pierwszego tomu, którzy dodają charakteru całej powieści.

Ta historia, to fajny, lekki romans, który bez wątpienia uprzyjemni wam wieczór, ja otrzymałam od tej powieści, wszystko to, co w książkach uwielbiam, gorącą zagmatwaną historię, piękne uczucie, tajemnice i bardzo wyboistą drogę prowadzącą do spokoju naszych bohaterów. Jednak czy będą oni mieli swoje szczęśliwe zakończenie? O tym musicie przekonać się sami, ja świetnie się przy niej bawiłam i z ogromną niecierpliwością wyczekuję kolejnych tomów, mam nadzieję, że nie będzie trzeba czekać długo. Was już dziś gorąco zachęcam do sięgnięcia po tę powieść, wiem, że się nie zawiedziecie. A na koniec przypomnę moją polecajkę, którą znajdziecie na skrzydełku. :)

„Wow! Co to za historia! Spora dawka humoru wywołująca salwy śmiechu z jednej strony, z drugiej – odrobina grozy, przez którą ma się gęsią skórkę. Wreszcie – uczucie, które spada na bohaterów jak grom z jasnego nieba. Wszystko to sprawia, że nowa książka Caroline Angel zapada w pamięć. Gorąco polecam!”

Paula

Za możliwość przeczytania książki oraz objęcia patronatem dziękuję autorce oraz Wydawnictwu Editio Red.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...