czwartek, 23 maja 2019



Becky Wade
“Zakochana w Tobie”


Willow Bradford to najstarsza z sióstr, znana i sławna modelka, która cztery lata temu, przeżyła ciężkie rozstanie z Corbinem Stewartem, zawodnikiem amerykańskiego footballu. Po latach wraca do rodzinnego miasteczka, aby zająć się przez jakiś czas, zajazdem swojej przybranej mamy “Bradfordwood”, gdzie upaja się ciszą i spokojem, aż do momentu, kiedy spotyka swojego byłego chłopaka.
Corbin Stewart to silny i czarujący mężczyzna, który przez niefortunny wypadek, kończy swoją karierę zawodową. Jednak nigdy nie zapomniał o Willow. Pewnego dnia, tajemnica rodzinna Corbina ponownie krzyżuje ich drogi, dzięki czemu mężczyzna ma szansę odzyskać ukochaną, aczkolwiek nie będzie mu łatwo, ponieważ kobieta daje mu jasno do zrozumienia, że nie zamierza po raz kolejny wystawiać swojego serca na zranienie.

“Przez te wszystkie lata, które upłynęły od jej romansu z Corbinem, zapomnienie o nim stanowiło wyzwanie. Odkąd zobaczyła go na przyjęciu urodzinowym babci, zapomnienie o nim stanowiło niewyobrażalnie trudne wyzwanie. Wspomnienia wypływały na wierzch jak bąbelki z dna szklanki wypełnionej zimnym sprite’em, pociągając za sobą niekończąca się męczarnię.”

Jak zakończy się historia Willow i Corbina?
Dlaczego przed laty się rozstali?
Jaka tajemnica rodzinna wyjdzie na jaw?

Kiedy czytałam historię Nory i Johna z pierwszego tomu, to wiedziałam, że każda kolejna część będzie lepsza i z czystym sumieniem stwierdzam, że tak było i opowieść Willow i Corbina mnie zauroczyła. Bardzo podobało mi się to, że ich historia nie była łatwa, ale co zrobić, kiedy dwie przeznaczone sobie połówki do siebie ciągnie. W przeszłości się pogubili, jednak po latach odnaleźli drogę do swoich serc. Fajne było to, że ich relacja rozwijała się stopniowo, bez żadnego przyspieszania i mogliśmy ten proces obserwować. Ta dwójka ma za sobą ciężkie i burzliwe rozstanie, po którym odgrodzili się murami obronnymi. Jednak, dzięki siostrzenicy Corbina - Charlotte, której pomagają rozwiązać pewną zagadkę, spędzają ze sobą dużo czasu i na nowo się do siebie zaczynają zbliżać, co niej jest takie proste dla Willow. Również podobała mi się ta cała sprawa, którą usilnie próbowali rozwiązać i oczywiście ta cała zagadka broń Boże nie zakłócała fabuły, powiedziałabym, że wręcz nadaje jej pewnej tajemniczości z odpowiednią do tego dawką. Autorka pisze w bardzo subtelny sposób, dzięki czemu potrafi zachęcić czytelnika, aby zagłębił się w jej powieści. W tej książce znajdziecie wątek chrześcijański, który wpleciony jest delikatnie i z pomysłem, nie było tego za dużo i przede wszystkim nie przytłoczył taki motyw tej opowieści. Występuje tu praktycznie narracja dwuosobowa zarówno Willow, jak i Corbina, aczkolwiek mamy tu również kilka rozdziałów z punktu widzenia Britt, młodszej siostry Willow i Nory, które są tak jakby wstępem do kolejnej książki i tym samym jej historii, na którą przyznam szczerze, że z niecierpliwością czekam i mam nadzieję, że Wydawnictwo Dreams nie karze nam na jej premierę, zbyt długo oczekiwać. Panuje tu również idealna równowaga, pomiędzy fabułą a przyjaźnią i miłością. Siostry naszej głównej bohaterki odgrywają tu ważną rolę i wspierają ją, jak tylko mogą i Willow wie, że zawsze może na nich polegać. Sama mam trzy siostry to wiem dokladnie, co to znaczy mieć rodzeństwo, które nas wspiera na każdym kroku.
Uważam, że przesłaniem tej książki jest przebaczenie, jak i odkupienie. Kiedy przeczytacie tę pozycję, to wtedy zrozumiecie, co mam na myśli.

Może teraz przejdę po krótce do bohaterów, którzy według mnie byli świetnie przedstawieni, dobrze rozwinięci, nie byli sztuczni, tylko tacy z prawdziwego zdarzenia. Willow to młoda dziewczyna, pewna siebie, miła i pomocna. Jednak do szczęścia jej czegoś brakuje, a tym czymś, a raczej kimś jest Corbin, ale czy po okropnie bolącym rozstaniu, mają tym razem szansę stworzyć coś naprawdę trwałego?
Corbin to typ mężczyzny, którego polubiłam już na samym początku, jest czarujący, stawia na swoim, przywykł do tego, że dostaje wszystko, ale z wyjątkiem Willow. Chociaż, kiedy się wyjaśniło, dlaczego się rozstał z kobietą, to miałam ochotę go zdzielić w ten durny łeb i byłam na niego obrażona. Tak, właśnie obraziłam się na tego bohatera.

“Związek z Willow był dla niego ważny. Nigdy nie zamierzał wystawiać go na ryzyko, ale zrobił to przez swoje niedbalstwo. Nie postępował z Willow tak ostrożnie, jak powinien. Może dlatego, że przestał się pilnować. Może dlatego, że był jej zbyt pewny.”

Nora i Britt to takie kochające siostrzyczki, które by poszły za swoją starszą siostrą w ogień. Charlotte ta dziewczynka jest tak mądra mimo to, że ma tylko dwanaście lat i zrobi wszystko by odkryć tajemnicę, którą rodzina przed nią ukrywała. W tej historii przeplata się naprawdę wielu bohaterów, którzy w jakimś stopniu biorą udział w życiu Willow i Corbina, co jest fajnym zabiegiem.
Zdecydowanie spędziłam bardzo miło czas podczas czytania tej pozycji, która jest odskocznią od tych wszystkich typowych romansów, erotyków, kryminałów czy thrillerów. Można tę książkę czytać, jako osobną opowieść, jednak zalecałbym zacząć swoją przygodę od pierwszego tomu “Wierna Tobie”, ponieważ są tam wzmianki o Willow i Corbinie oraz wypadałoby poznać również Norę i jej ukochanego.
Szczerze polecam! Dajcie się porwać pięknej modelce i przystojnemu byłemu football’iście.

Kasia

Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Dreams. 

Księgarnia internetowa - Wydawnictwo Dreams



20 komentarzy:

  1. Na razie nie ciągnie mnie do tej ksiązki, ale może w wakacje :) pOzdrawiam, Eli https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś ci się uda przeczytać :)

      Usuń
    2. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na +2348104102662, w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

      Usuń
  2. Bardzo dobra recenzja! Raczej nie czytuję książek o podobnej tematyce, ale chętnie w wolnej chwili sięgnę po tę pozycję. To na pewno będzie idealna lektura na deszczowe, majowe popołudnie :) Pozdrawiam!

    »Mój blog«

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na +2348104102662, w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomóż mi uczcić dr Isikolo za jego wielką pomoc. Jestem jedną z tych osób, które powiedziały, że nigdy nie zadzwonię do wróżki, maga czy czegokolwiek, aby pomógł mi z moimi problemami – najmniej ze wszystkich moich problemów miłosnych, ale dotarłem do punktu, w którym wiedziałem, że potrzebuję wskazówek i jestem tak się cieszę, że znalazłem tego człowieka o imieniu DR ISIKOLO. Kiedy prawie straciłem Davida w jednej z naszych głupich kłótni i ciągłych kłótni (zerwał ze mną), myślałem, że straciłem wszystko. płaczę cały dzień i myślę, że już nigdy do mnie nie wróci. Czytałem tak wiele zeznań o zaklęciu miłosnym dr Isikolo, jak pomógł przywrócić byłego kochanka z powrotem. Szybko wysłałem mu e-mail. a także odzyskać mojego męża z jego zaklęciem miłosnym. A kiedy byłam najbardziej zdesperowana, nie wykorzystał mnie, bo jest uczciwy. Wyświadczyłeś bardzo dobrą przysługę osobie w prawdziwej potrzebie. Nie wiem, jak to zrobiłeś, ani jak działa to zaklęcie miłosne, ale wiem tylko, że TO DZIAŁA i mój mężczyzna wrócił do mnie w ciągu 48 godzin, tak jak mi obiecał! Davis, mój mąż i ja jesteśmy szczęśliwi z powrotem razem i zawsze będę wdzięczna dr Isikolo. napisz do niego w celu uzyskania jakiejkolwiek pomocy, jest bardzo zdolny i niezawodny w celu uzyskania pomocy: isikolosolutionhome@gmail.com lub możesz również WhatsApp/SIGNAL go pod numerem +2348133261196.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazywam się Silviya Zarzecka i szczerze byłam bardzo zmiażdżona, gdy mój mąż w wieku 8 lat opuścił mnie i przeprowadził się do Quebec City, aby być z inną kobietą. Ból był dla mnie po prostu zbyt duży, abym mógł go znieść, że nie mogłem już tego znieść. Musiałem więc szukać pomocy w Internecie, dopóki nie dowiedziałem się, że DR JOE to prawdziwa okazja. Wypróbowałam wszystko, co znałam, a swoimi zaklęciami, błogosławieństwami i niezwykłymi magicznymi mocami wykonałaś dla mnie całą pracę, która zagwarantowała mi pozytywny wynik w 48 godzin, miłość i szczęście zostały przywrócone, a mój Mąż wrócił do mnie i miał wyrzuty sumienia za wszystko, co zrobił. A teraz moje życie jest zrównoważone i znów jestem szczęśliwa. DR JOE wyświadczasz ludziom wielką przysługę. Przyjaciele, jeśli potrzebujesz pomocy DR JOE, uprzejmie napisz do niego na adres: drjoesolutionspells@gmail.com lub numer WhatsApp +1-7252404536

    OdpowiedzUsuń
  6. Estoy muy sorprendido por la experiencia milagrosa y las maravillas del Dr. Isikolo que se han difundido en Internet y en todo el mundo. Cómo ayudó maravillosamente a personas de todo el mundo a restaurar su relación perdida. Me comuniqué con él después de pasar por tantos testimonios de diferentes personas sobre cómo ayudó a traer de vuelta a mi ex amante, le conté sobre mi esposo que me abandonó hace unos 8 meses y se fue de casa con todo lo que tenía. Me quedé desconcertado cuando solo me dijo que sonriera y que tuviera la mente tranquila, asegurándome que se encargaría de todo en solo 48 horas. Después del segundo día, mi esposo me llamó, estaba muy sorprendida. Cogí la llamada y no podía creer lo que oía, realmente me estaba rogando que lo perdonara y regresó a casa y también me consiguió un regalo muy lindo solo para él para probar su amor por mí. Bueno, si necesita un lanzador de hechizos efectivo y real para cualquier problema en su vida, puede comunicarse con el Dr. Isikolo en su correo electrónico: isikolosolutionhome@gmail.com o también puede enviarlo por WhatsApp al +2348133261196.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest strona, którą czytałem o DR ISIKOLO i skontaktowałem się z nim, aby pomógł mi odzyskać mojego byłego chłopaka, aby się ze mną ożenił i wróciłam tutaj, aby o nim pisać. Doktor Isikolo pomoże Ci rozwiązać Twój problem bez względu na to, przez co przechodzisz. Nazywam się Anna Oscar. Publikowanie o rzucającym zaklęcia jest dla mnie bardzo dziwne, ponieważ nigdy nie wierzyłam, że będę mogła powiedzieć, że rzucający zaklęcia pomogła mi w sprowadzeniu mojego byłego chłopaka z powrotem do mnie, nawet gdy zostawił mnie z powodu niewierności i ciągłego maltretowania, a my walczyliśmy solidarnie i po 6 miesiącach braku kontaktu. Czytałem o Dr ISIKOLO z innych stron internetowych i skontaktowałem się z nim, aby mi pomógł i za niespełna 48 godzin zadzwonił do mnie mój były chłopak i cieszyłem się, że chce do mnie wrócić. Spotkaliśmy się w tym samym miesiącu i oświadczył mi się. To był najpiękniejszy pierścionek. Proszę wszystkich tutaj, skontaktuj się z DR ISIKOLO, aby rozwiązać Twój problem za Ciebie i sprawić, że będziesz zadowolony ze swojego związku, który Cię krzywdzi. Miłość to najlepsze uczucie, jakiego kiedykolwiek doświadczyłeś. Wyślij do niego e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com Możesz również wysłać mu WhatsApp na +2348133261196

    OdpowiedzUsuń
  8. Nazywam się Helena Leon Mój mąż i ja jesteśmy małżeństwem od ponad 10 lat. W naszym małżeństwie było kilka wielkich kłótni i bolesnych sytuacji, ale zawsze wydawało się, że wychodzimy silniejsi po drugiej stronie. Znikąd mój mąż rzucił na mnie rozmowę o rozwodzie, byłam ślepa! Nie widziałem, że to nadchodzi, nie rozpoznałem znaków. Nie uważa mnie już za atrakcyjną seksualnie. Nie mogłam powstrzymać się od płaczu przez cały czas, ponieważ byłam bardzo zraniona. Byłem całkowicie przygnębiony, dopóki nie znalazłem dr ISIKOLO, rzucającego zaklęcia, o którym wszyscy mówili w Internecie, i skontaktowałem się z nim w sprawie zaklęcia na spotkanie miłosne. Podczas naszej rozmowy zapewnił mnie, że sprowadzi mojego męża z powrotem w mniej niż 48 godzin jego rzucania zaklęcia. Wydawało mi się to niemożliwe. Nie uwierzysz, że mój mąż zadzwonił natychmiast po 48 godzinach błagając, abym zapomniała o tym, co powiedział o rozwodzie. Byłem totalnie zdumiony! W mojej rodzinie jest tyle miłości, odkąd użyłam jego zaklęć. Jest wspaniały, a jego zaklęcia działają tak szybko. Teraz mój mąż kocha mnie o wiele bardziej niż wcześniej. Możesz również skontaktować się z nim, jeśli masz problemy ze swoim małżeństwem lub związkiem. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com. Możesz także WhatsApp go pod numerem +2348133261196

    OdpowiedzUsuń
  9. Nazywam się Bernada Gaspar. Z szacunku dla ciebie i twoich zaklęć muszę przekazać to świadectwo wszystkim. Byłem u innych rzucających zaklęcia i nie widziałem żadnych rezultatów, chcą tylko moich pieniędzy. Chciałam tylko, żebym przyszła do ciebie wcześniej, dostałam od ciebie to, co najlepsze. Mojego byłego męża nie było przez rok, więc chodziłam wszędzie i innych rzucających zaklęcia po pomoc, ale bez rezultatu, dopóki mój przyjaciel nie przedstawił mnie dr Isikolo. Po zakończeniu zaklęcia miłosnego w końcu otrzymałem od niego telefony w mniej niż 48 godzin. Jego zaklęcia zdziałały cuda i mój mąż wrócił pełen miłości. To było jak cud! Nagle wrócił z kwiatami mówiąc, że powinnam go oddać, byłam naprawdę oszołomiona i wstrząśnięta, gdy mój mąż uklęknął błagając o przebaczenie i abym go przyjęła. Naprawdę brakuje mi słów i jestem radosny, jesteś Bogiem zesłanym do mnie i całej mojej rodziny. A teraz znów jestem radosną kobietą. Dziękuję bardzo, doktorze Isikolo. Wszystkim, którzy szukają prawdziwego rzucającego zaklęcia, skontaktuj się z Dr.Isikolo przez e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Możesz także WhatsApp go pod numerem +2348133261196

    OdpowiedzUsuń
  10. MAM NA IMIĘ WILLIAM.
    Jestem szczęściarzem, że znalazłem rzucającego zaklęcia, które jest prawdziwe i dotrzymując jego słów, dr Ogundele przywiózł z powrotem moją żonę, która po 3 latach zostawiła mnie dla innego mężczyzny, po jego pracy dla mnie wróciła po 24 godzinach… błogosławieństwo ty i mój Bóg byście byli bezpieczni i zdrowi. To jest mój sposób na docenienie go, jeśli potrzebujesz pomocy w związku, małżeństwie itp. Skontaktuj się z dr Ogundele WhatsApp lub Viber: +27638836445. On jest dobrym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nazywam się Elfrida canga z Albanii, chcę podzielić się tym cudownym doświadczeniem z całym światem, jak wspaniały rzucający zaklęcia miłosne pomógł mi sprowadzić męża po tym, jak opuścił mnie na ponad 8 miesięcy, aby być z inną kobietą, skontaktowałem się z wieloma zaklęciami Caster ale nie mógł mi pomóc, dopóki nie poznałem tej wspaniałej DR DAWN ACUNA, obiecała mi i wróciła do męża w 48h, odkąd wrócił okazał mi miłość i troskę, teraz żyjemy w pokoju i szczęściu, a wszystko dzięki ty Dr.
    Skontaktuj się z nią w sprawie wszelkich wyzwań w związku lub jeśli chcesz szybko zajść w ciążę lub wyleczyć jakąkolwiek chorobę, Dr Dawn da Ci perfekcyjny rezultat.
    E-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    OdpowiedzUsuń
  12. Nazywam się Julie Sweet, obiecałam polecić Dr Ogundele wszystkim, którzy potrzebują jakiejkolwiek pomocy. Byłam bardzo przygnębiona po 5 latach rozłąki z mężem. W zeszłym tygodniu skontaktowałem się z dr Ogundele, który rzucił zaklęcie, aby sprowadzić mojego męża, a po 24 godzinach mój mąż wrócił do domu i poprosił mnie o wybaczenie, co za cud. Każdy powinien mi pomóc mu podziękować. Jeśli ktoś tutaj potrzebuje jakiejkolwiek pomocy, radzę skontaktować się z nim na czacie WhatsApp lub Viber: +27638836445. Dr Ogundele jest supermanem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam na imię Anna
    Moje serce zostało złamane. Nigdy nie wierzyłam, że odzyskam mojego kochanka, aż do zeszłego tygodnia, kiedy zobaczyłam dane kontaktowe dr Ogundele, który w ciągu 24 godzin sprowadził moją kochankę z powrotem swoimi mocami. Jest niezawodny dla uczciwego człowieka, skontaktuj się z rzucającym zaklęcie przez WhatsApp lub Viber Chat: +27638836445. Tak się cieszę, że odzyskałem mojego kochanka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Vera Wayne, Prawdziwa historia życia:
    Dzielę się tym świadectwem z partnerami cierpiącymi na problemy w związku. Mój mąż zostawił mnie 3 lata temu. Zostałem ranny i potrzebowałem pomocy, więc poszukałem w Internecie i natrafiłem na stronę, na której zobaczyłem, że dr Ogundele pomagał innym osobom z podobnymi problemami. Skontaktowałem się z nim i zrobił dla mnie specjalne zaklęcie. Ku mojemu zdziwieniu po 24 godzinach mąż wrócił do domu. W ten sposób ponownie się spotkaliśmy i w mojej rodzinie jest dużo miłości, radości i pokoju. Możesz również skontaktować się z dr Ogundele na WhatsApp lub Viber: +27638836445. Jestem żywym świadectwem jego pracy, ten człowiek jest super.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem dzisiaj bardzo szczęśliwa z rodziną. Nazywam się Angela, mieszkam w USA, mąż zostawił mnie na rok i tak bardzo go kocham, że od tego czasu szukam sposobu, aby go odzyskać. Wypróbowałam wiele opcji, ale nie wyszło, dopóki nie spotkałam znajomego, który przedstawił mnie dr UDAMA, rzucającemu zaklęcia, który pomógł mi sprowadzić męża po 2 dniach. Mój mąż i ja żyjemy dziś razem szczęśliwie, ponieważ postępowałam zgodnie z instrukcjami wspaniałego dr UDAMA. Ten człowiek jest świetny, możesz się z nim skontaktować przez e-mail: (udamaada@gmail.com). a jego bezpośredni numer kontaktowy i WhatsApp to (+27658978226) Teraz doradzę wszystkim poważnym osobom, które znalazły się w tego rodzaju problemie, aby skontaktowały się z nim teraz, aby uzyskać szybkie rozwiązanie bez stresu.

    OdpowiedzUsuń
  16. MUSISZ PRZECZYTAĆ:
    Mam na imię Mike. Chcę, aby wszyscy tutaj pomogli mi podziękować dr Ogundele za jego dobrą pracę, ten człowiek jest świetnym czarodziejem, który w ciągu 24 godzin przywrócił mi moją żonę swoimi mocami po tym, jak moja żona odeszła do innego mężczyzny na 7 lat. Ale dr Ogundele sprowadził ją z powrotem, teraz jesteśmy razem i szczęśliwi. Jeśli ktoś tutaj potrzebuje jakiejkolwiek pomocy, radzę skontaktować się z dr Ogundele na jego WhatsApp lub Viber: +27638836445. Dr Ogundele to człowiek jego słów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję dr Ogundele! Mój mąż chciał rozwodu, bo spotykał się z inną kobietą, dowiedziałam się o świetnej czarodziejce. Po pracy dr Ogundele mój mąż odwołał proces dotyczący rozwodu. I wróciliśmy do domu po 24 godzinach i teraz jesteśmy razem szczęśliwi. Powiedziałem dr Ogundele, że podzielę się jego dobrą pracą, dlatego udostępniam to tutaj, aby ludzie wiedzieli o tym wspaniałym i uczciwym człowieku, jeśli masz problemy w związku lub małżeństwie lub jakiekolwiek inne problemy, możesz napisać do niego na WhatsApp i Czat Viber: +27638836445. Mam na imię Sabina.

    OdpowiedzUsuń

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...