środa, 7 sierpnia 2019


Emily March - „Pocałuj mnie wiosną”


Caitlin Timberlake mieszka w Nowym Jorku, w którym zrobiła oszałamiającą karierę, jako projektantka tekstyliów. Pomimo osiągniętego sukcesu, nie jest to praca jej marzeń. Postanawia odmienić swoje życie i wrócić do miasteczka, w którym mieszka jej najbliższa rodzina.

Josh to przystojniak, który niedawno przeprowadził się do Eternity Springs i otworzył swój warsztat samochodowy. Próbuje za wszelką cenę odciąć się od bolesnej przeszłości. Jedno przypadkowe spotkanie z uroczą Caitlin wzbudza w nim uczucia, które próbował chronić, odgradzając się wysokim murem. Przecież obiecał sobie, że nigdy już nie dopuści żadnej kobiety do swojego serca....

Nigdy nie wierzyłam w miłość od pierwszego wrażenia i szczerze mówiąc, nadal nie wierzę. Nie jestem w nim zakochana. Nie znam go na tyle dobrze. Na razie. Ale myślę, że się w nim zakocham. Miłość przyjdzie z czasem.”

Czy Caitlin uda się zdobyć serce Josha?
Jaką przeszłość skrywa mężczyzna?
Czy będzie im pisane szczęśliwe zakończenie?

- A teraz wygląda na to, że mam prywatnego ducha. - uniósł ręce i oparł dłonie o ścianę po obu stronach Caitlin. - Harriet miała rację. To miejsce jest nawiedzone przez duchy, więc to oczywiste, że je kupiłaś. Jest dla ciebie idealne, bo prześladujesz mnie od dnia, w którym się poznaliśmy. W snach. W marzeniach.”

Emily March to autorka, której powieści niejednokrotnie znajdowały się na listach bestsellerów „New York Times'a”oraz „USA Today”. Na swoim koncie ma wydanych ponad trzydzieści książek, jednak największą popularnością wśród czytelników cieszy się seria „Eternity Springs”. Pierwszy tom tej serii niedawno pojawił się na Polskim rynku wydawniczym i ja właśnie miałam przyjemność jej przeczytania. W momencie, gdy zobaczyłam w zapowiedziach tytuł „Pocałuj mnie wiosną”, spodziewałam się miłej i przyjemnej lektury, która nie będę ukrywać, byłaby fajną odskocznią od ostatnich tytułów, które miałam okazję czytać. I dokładnie to otrzymałam, jest to miła odmiana, od brutalnych, mrocznych i krwawych powieści, których ostatnio było więcej, niż miłosnych. Autorka dała nam romantyczną, lecz niebanalną historię, z którą spędziłam naprawdę wspaniały wieczór. Książka jest napisana w bardzo interesujący sposób, z jednej strony mamy dwa punkty widzenia, Josha i Caitlin, jednak pomiędzy rozdziałami zawarte zostały kartki z pamiętnika Josha.

W pierwszym tomie poznajemy historię Caitlin i Josha. Dwóch świetnie wykreowanych bohaterów, z których każdy miał to coś, że od razu zdobywają sympatię czytelnika. Caitlin to bardzo pogodna, pozytywnie nastawiona do świata osoba, kilkukrotnie zraniona, jednak nie straciła wiary w prawdziwą miłość. Bardzo związana ze swoją rodziną, dlatego też podjęła decyzję o przeprowadzce do rodzinnego miasta, aby być bliżej nich. Josh natomiast to mężczyzna po przejściach, o których możemy po części dowiedzieć się z prowadzonego przez niego pamiętnika, który mamy możliwość przeczytać. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak po tym, co spotkało go w przeszłości był w stanie podnieść się i iść dalej przez życie z podniesioną głową. Wiadomo, jak każdy miał chwile słabości, ale co najważniejsze nie poddawał się i walczył dzielnie ze swoimi słabościami.

Pocałuj mnie wiosną” to wspaniała historia o miłości, ale nie tylko, opowiada również o walce do wymarzonych celów, o spełnieniu marzeń, ale również o tym, że nie zawsze to, co uważamy za pecha, dokładnie nim jest. Budzące się uczucie, walka z demonami, tajemnice to jest coś, co w książkach uwielbiam, a tu otrzymujemy to wszystko. Ja jestem w tej historii zakochana i mam ogromną nadzieję, że wydawnictwo Kobiece zdecyduje się wydać pozostałe tomy tej serii, ponieważ jestem ciekawa, co jeszcze może wydarzyć się w uroczym miasteczku Eternity Springs. A Was gorąco zachęcam do przeczytania tej powieści i przekonania się, czy demony przeszłości pozwolą stworzyć szczęśliwy związek? Czy mężczyzna, któremu na każdym kroku towarzyszył pech, zburzy mur, który zbudował wokół siebie i wpuści do swojego życia kobietę?

Gorąco polecam,

Paula

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Kobiece.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...