czwartek, 18 marca 2021

 T.M.Frazier - „Possession”



„Kąpać się będę we krwi mych wrogów.
A kiedy przyjdzie mój czas i do piekła trafię,
Nawet demony będą kłaniać mi się w pas.
Albowiem diabeł wrócił do domu.”

On chce tylko mnie. Posiadać, kontrolować, mieć na własność.

Emma Jean i Tristan, Sztuczka i Ponury, złodziejka z Los Muertos i egzekutor z Bedlam. Skopani przez los, wciągnięci w mroczny świat gangów, w którym nie można ufać nikomu, a radość i spokój nie istnieją nawet w dziecięcych snach. Odważyli się jednak walczyć o siebie, o uczucie, które było silniejsze niż groźba śmierci. Tkwią teraz w samym centrum krwawej wojny. Zaszli już tak daleko, że nie sposób się cofnąć. Ale czy starczy im sił, by wygrać, lub determinacji, by zginąć, wciąż próbując?

Ponury jest przekonany, że Sztuczce nic nie grozi. Niestety, nic bardziej mylnego. Dziewczyna trafiła w łapy szefa gangu Los Muertos. I chwilowo musi radzić sobie sama, bo Ponury został właśnie zgarnięty przez policję pod zarzutem morderstwa.


„Nadzieja mnie zatruła. Jestem zarówno skażona, jak i oczyszczona przez miłość. Nienawidzę własnej świadomości, gdyż podpowiada mi ona, że to wszystko źle się skończy. Nie martwi mnie ciało. Zniosę ból. Nie jestem jednak w stanie znieść bólu serca, jeśli cokolwiek stanie się Ponuremu lub Gabby, moje serce przestanie bić. Nie zniosę tej straty. Nie chcę żyć w świecie, w którym by ich zabrakło.”

Czy Emma wyrwie się z rąk Marka?
Kto próbuje wrobić Tristana?

„- Moja śmierć. Moja lojalność. Mój honor. Dla Bedlam. Dla Bractwa. Na zawsze!
Ich słowa podsycają moją determinację, karmią moją furię. Przepływa przeze mnie moc, jakiej nigdy wcześniej nie czułem. Stoję wyprostowany, przepełniony dumą, rozglądając się po mych braciach, którzy są zajęci wybieraniem sobie broni. Ci goście są gotowi ryzykować dla mnie i Sztuczki. Uzbrajają się w spluwy leżące na stole, noże z kolekcji na ścianie i inne, bardziej pomysłowe sprzęty jak siekiery i kastety poukrywane pod deskami podłogi.”

Pół dnia – dokładnie tyle potrzebowałam, aby wciągnąć drugi tom serii „Perversion”. Kurcze co za popierdzielona historia to głowa mała! Śmiało mogę powiedzieć, że drugi tom jest zdecydowanie lepiej napisany od pierwszego. W pierwszej części poznajemy to, od czego to wszystko się zaczęło, ich młodzieńcze lata, jak zostali wprowadzeni w świat gangów i jak wyglądało ich życie i pierwsze spotkanie, dopiero później rozpoczyna się cała akcja w czasie teraźniejszym. Drugi tom otrzymujemy już w całości z opowieści tego, co dzieje się aktualnie i kurde, ta opowieść to dosłownie petarda! Dostajemy mnóstwo zwrotów akcji, nieprzewidywanej fabuły i powikłań, które spotykają nasi bohaterowie na swojej drodze, że moje myśli galopowały w głowie z prędkością światła i próbowały ogarnąć, co się w tej opowieści odpieprzyło!

Bohaterowie spotykają na swojej drodze co chwila kolejne problemy, Emma przeszła przez prawdziwe piekło, gdy trafiła wprost w łapy tego obleśnego Marka, który swoją drogą jest niezłym psychopatą. Ponury to jest chyba miłość mojego życia, cały czas czytając tę opowieść, moje serce biło dla niego szybciej, z jednej strony niebezpieczny, brutalny i dziarski, z drugiej tak bardzo kochany i oddany dla Bractwa i Emmy. Autorka po raz kolejny zakończeniem sprawiła, że moje serce na chwilę przestało bić, ale tylko skończę tę recenzję, od razu biorę się za ciąg dalszy!

„Possession” to dalsze losy Sztuczki i Ponurego, szczerze mówiąc, lepszej kontynuacji nie mogłam sobie wymarzyć. Jest to opowieść przepełniona brutalnością i krwawymi jatkami, a pomiędzy tym pojawia się wspaniałe oddanie i uczucie. Jeżeli kochacie niebezpiecznych chłopców i nieprzewidywalną fabułę z ekspresowymi zmianami akcji to ta książka jest zdecydowanie przeznaczona dla Was. Ja na tym kończę, bo palą mi się cholewki do tego, aby poznać jak najszybciej trzeci i tym samym ostatni tom, czyli „Permission”!! <3

Gorąco polecam!

Paula

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Kobiece oraz Niegrzecznym Książkom.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...