wtorek, 5 czerwca 2018

Geneva Lee - Sekret Księcia



Drugi tom bestselerowej serii Royal, która została ciepło przyjęta przez czytelniczki w kraju. Po przeczytaniu pierwszej części, z pewną rezerwą podchodziłam do Sekretu Księcia. Czy ta część okazała się lepsza od poprzedniej? Dla mnie zdecydowanie tak.

,,Nie mogłam być sekretem Alexandra. Stanowczo się na to nie zgadzałam. Ale wymazanie go z mojego życia było jak wycięcie sobie serca i zostawienie go za sobą."

Clara po rozstaniu z Alexandrem jest załamana. Nie potrafi pojąć faktu,że ten jedyne co miał do zaoferowania to wspólne mieszkanie i życie w sekrecie. Dziewczyna zatraca się w pracy, przesiadując do późnych godzin nocnych w biurze. Jedynym sposobem na zapomnienie o złamanym sercu, jest zajęcie głowy czymś innym. Jednak to nie takie łatwe gdy widzi zdjęcia swojego ukochanego na okładkach gazet, a media na dodatek zaczynają spekulować na temat ich związku.

,,Miłość nie zawsze pokona wszystko, ale mnie pokonała.''

Po raz kolejny mamy okazję zatopić się w świecie ,w którym rządzą królewskie konwenanse i zasady jakich monarchia powinna się trzymać. W opisie Kochanki księcia wspominałam,że nie jest to historia o Kopciuszku. Dziś mogę powiedzieć,że to bardziej bajka typu piękna i bestia. Piękna - Clara , która w miarę czasu i krzywd, które ją spotkały zaszła całkowitą przemianę. Stała się bardziej pewna siebie,potrafi przeciwstawić się swoim wrogom i walczyć o to co należy się tylko jej. Bestia - Alexander, cóż nasz Księciunio bardzo mnie irytował, myślałam, że nie będzie w stanie odkupić swoich win i zmieniać mojego patrzenia na jego osobę. Jednak to w jaki sposób walczył o to co jego sercu najdroższe, całkowicie zmieniło moje zdanie o nim. Fakt jest taki, że Alexander miał problem z okazywaniem uczuć, dokładniej mówieniu o nich, bardziej przejawiał to w sposób fizyczny. Jednak świadomość dosłownej straty Clary ,była przełamaniem tej bariery. Jednak na ukochanych niestety nadal czyhają trudności i demony przeszłości.

Czy Clara i Alexander będą razem ?
Czy Sekret księcia ujrzy światło dzienne ?

Genewa Lee nie zwalnia tempa,po raz kolejny serwuje nam historię w której mamy pełno scen gorącego i namiętnego seksu, zdecydowanie w tej części czuć dominującą naturę Księcia. Dialogi są znacznie lepsze niż w części pierwszej, widzimy w nich miłość i pożądanie bohaterów. Mnie osobiście najbardziej się podobała końcówka książki, tak piękna i romantyczna ,że aż mi łezka w oku się zakręciła. Natomiast epilog tylko podsycił moje oczekiwanie na trzecią część i jak tu wytrzymać do września.

Więc moi drodzy jeśli wasze serca skradła Kochanka księcia ,to SEKRET KSIĘCIA Genevy Lee jest dla Was pozycją obowiązkową. Ja już czekam z niecierpliwością na trzecią część serii Royals Korona na zawsze.

Polecam gorąco

Marietta

Za możliwość przeczytania dziękuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...