czwartek, 28 czerwca 2018


Eve Jagger
"Jackson"



“Bo w naszym krótkim, ulotnym życiu nie ma nic ważniejszego. Tylko piękno. Tylko teraz”.

Czy poukładany Pan architekt pozwoli sobie na odrobinę szaleństwa z nieokrzesaną  dziewczyną? Przeciwieństwa się przyciągają, ale czy w tym przypadku będzie tak samo?

Jackson Masters to ułożony Pan architekt, jest współwłaścicielem kilku pubów, które prowadzi wraz ze swoimi przyjaciółmi. Do tego nieziemsko przystojny mężczyzna, nie pakujący się w kłopoty. Dotychczas wiódł normalne, spokojne życie. Jego siostra jest w związku z Knoxem z resztą wszyscy się sparowali, tylko nie on i dlatego czuje, że czegoś mu brakuje. Chciałby sobie znaleźć żonę, mieć dzieci i wieść spokojne życie.

“Ja chcę domu, dzieci, psa i własnego stabilnego interesu”.

Skylar to była baletnica, która poprzez kontuzję nie może już tańczyć zawodowo. Zakłada się z przyjaciółką, że poradzi sobie na scenie w klubie, gdzie poznaje Jacksona. Sky to kompletne przeciwieństwo mężczyzny, dziewczyna żyje chwilą bez konkretnego planu na przyszłość.

Kiedy Jackson poznaje Skylar w klubie ze striptizem (Lace) od razu zakłada, że dziewczyna tam pracuje. Po wydarzeniu, które miało miejsce w Lace, ta dwójka spędza ze sobą wieczór, który kończy się dość dwuznacznie.
Eve Jagger to bestsellerowa amerykańska pisarka, autorka niezwykle popularnej serii powieści erotycznych pod tytułem „Sexy Bastard”, która zyskuje coraz liczniejsze grono czytelników na całym świecie – czytelniczki po prostu nie są w stanie oprzeć się niesamowicie namiętnym historiom miłosnym opisanym w tych książkach! Eve Jagger jest autorką takich książek jak „Hard”, „Cash”, „Knox” oraz „Jackson”. Prywatnie jest pełnoetatową mamą dwójki dzieci i szczęśliwą mężatką.

Autorka pisze historie wciągające i przede wszystkim wie jak sobie zaskarbić czytelników, chociaż w tym przypadku troszkę się zawiodłam. Bardzo lubię, kiedy książki są z dwóch punktów widzenia i zawsze to podkreślam w moich recenzjach, ponieważ dzięki temu mam szansę poznać bohaterów i lepiej zrozumieć sytuacje w których się znajdują. Pani Jagger pisze językiem prostym i zrozumiałym. Ta część nie odstaje od poprzednich pod względem scen miłosnych (czyt. seksu :D :D :D)   “Jackson”, to czwarta z kolei część i ostatnia z serii Sexy Bastards, ale mam cichą nadzieję, że Eve Jagger postanowi napisać jeszcze historię Parkera. Ta książka jest dobra, ale według mnie najsłabsza. Postać Jacksona polubiłam od razu, ale Skylar nie za bardzo z uwagi na fakt iż irytował mnie jej pogląd na świat. Po części rozumiem bohaterkę dlaczego prowadzi taki tryb życia, ale naprawdę denerwowało mnie to, w jaki sposób żyje. Los ją w przeszłości okrutnie potraktował, dlatego nie wierzy w miłość i związek. Uważa Jacksona za atrakcyjnego, seksownego faceta, ale nie chce poważnej relacji. Mimo to jest silna i odważna.

“Nie mogę iść z tobą, Jackson, bo wiem, dokąd ta droga mnie zaprowadzi, a przysięgałam, że tam nie wrócę”.

Faktem jest również to, że Jackson przy Sky spuszcza trochę z pary, zaczyna się rozluźniać, relaksować i cieszyć życiem. Nie umyka to nawet jego siostrze i przyjaciołom, że mężczyzna stał się inny. Chociaż nie widzi w Sky materiału na żonę, to dziewczyna ma w sobie to coś, co nie pozwala mu zostawić jej w spokoju.

“Jackson” to nie tylko typowy romans, ponieważ są w książce przytoczone inne poważne tematy. Przyznam szczerze, że troszkę się nudziłam podczas czytania i jestem zawiedziona. Liczyłam, że “Jackson”, to będzie taka wisienka na torcie jako zakończenie. Tak, gdzieś od trzysetnej strony w końcu coś się zaczyna dziać, co mnie naprawdę zaciekawiło.

Okładka książki jest obłędna, wręcz najlepsza z całej serii i wierzę, że większość z Was nie potrafiłaby przejść obok niej obojętnie.

Tak więc czy polecam Wam tę książkę? Myślę, że tak. Chociaż mnie nie powaliła specjalnie na kolana, to z Wami może być zupełnie odwrotnie i być może Wam się spodoba. Ja nie mówię “Nie” tej książce, ale myślałam, że będzie dużo, dużo lepsza.

                     Kasia

Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu.

Wydawnictwo Kobiece

4 komentarze:

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...