wtorek, 18 maja 2021

 

Tijan - „Miłość”
Seria: Crew # 3



Niespokojne serca nie znają czegoś takiego jak "zwykłe życie".

Bren miała swoją oddaną ekipę i to jej wystarczało. A potem wszystko zaczęło się zmieniać. Zakochała się, choć nigdy tego nie planowała. Ponownie nawiązała relację z bratem, mimo że nigdy nie liczyła na jego powrót. Teraz jest w Cain, członkowie jej ekipy poszli do college'u, dorastają, zaczynają się ustatkowywać. A ona stoi na rozdrożu i zastanawia się, jaką drogę powinna wybrać. Nigdy nie miała problemów z pokonywaniem przeszkód, ale życie zwykłym życiem? Tego musiała się nauczyć. I kiedy wydaje się, że wszystko zmierza w dobrym kierunku, sprawy ponownie się komplikują. Najwyraźniej normalność nie jest Bren pisana. Pora ponownie stanąć do walki.

„Nie twierdziłam, że czuję się nieszczęśliwa, po prostu byłam zagubiona. Należeliśmy do jednej ekipy, więc byliśmy na siebie skazani. Stworzyliśmy naszą grupę z konieczności, a potem nasze więzi się wzmocniły i stworzyliśmy rodzinę. Ekipy już nie istniały, ani tutaj, ani w Roussou. Zostały zabronione. Władze wygrały, więc kim teraz byliśmy?
Na pewno nie wojownikami. Już nie. Może wydawało się to dziecinne, ale ja wciąż żyłam w świecie przemocy. Dotarło do mnie, że tego potrzebuję.”

Co się dzieje z członkami ekipy po skończeniu liceum?

Jaki czeka ich los?

„Działał spokojnie, metodycznie, ale jednocześnie dało się wyczuć w nim jakąś zmianę. To samo czułam w swoim ciele – to wrażenie rozprzestrzeniało się we mnie, wywołało gęsią skórkę, ale to nie był strach. Raczej niepokój. Cross był naszym przywódcą. To ten sam facet, który powstrzymał nas, kiedy mieliśmy zaatakować Alexa Ryersona na szkolnym parkingu w Roussou. Ten sam facet, którego musiała powstrzymać cała grupa policjantów, kiedy zostałam aresztowana. A to, że teraz pali ubrania wzbudzało niepokój, który wywęszył nawet Jordan.”

„Miłość” to zakończenie trylogii Crew, w której poznajemy losy czworga przyjaciół Zellmanna, Crossa, Bren i Jordana. Byłam bardzo ciekawa, w którym kierunku autorka poprowadzi ich historię. Pierwszy tom podobał mi się bardzo, pochłonęłam go w ekspresowym tempie, drugi zaś początkowo mnie nudził, przez pierwsze 150 stron troszkę mi się ciągnęła i nie mogłam złapać tego czytelniczego bakcyla, co przy poprzednim tomie, ale dalej, gdy zaczęła się akcja, przeczytałam ją z prędkością światła i czułam niedosyt, dlatego z ogromnym zapałem capnęłam zakończenie tej opowiastki. Przeczytanie jej zajęło mi kilka dni, ale nie przez to, że książka była zła, o nie, była naprawdę dobra, szczerze mówiąc, lepszego zakończenia wymarzyć sobie nie mogłam. Dynamiczna akcja, intrygi i tajemnice w połączeniu z pięknym uczuciem i pożądaniem dają nam opowieść, którą pokocha się całym sercem. Autorka w iście mistrzowski sposób przelewa emocje na papier i wszystko to, co odczuwali nasi bohaterowie, odczuwałam i ja. W pierwszych dwóch częściach ta czwórka przyjaciół momentami była lekkomyślna, zbyt narwana i dość nieprzewidywalna, tu już po skończeniu liceum zaszła w nich zmiana, wydorośleli, zmieniło się ich postrzeganie na wiele spraw, ale przy tym nadal pozostali lojalnymi i odważnymi przyjaciółmi na dobre i na złe. Bardzo, ale to naprawdę bardzo się cieszę, że autorka zdecydowała się na większą ilość rozdziałów z punktu widzenia Crossa, oraz dała nam niewiele, ale jednak kilka Zellmanna i Jordana, chociaż nadal i tak w większości towarzyszyła nam Bren, co absolutnie mi nie przeszkadzało, bo naprawdę polubiłam tę dziewczynę, która nie miała w życiu łatwo.

Na tym zakończę moją recenzję, gorąco Was zachęcam do przeczytania trylogii
Crew od Tijan. Jest to propozycja idealna dla czytelników oczekujących od lektury dynamicznych zwrotów akcji, narastającego młodzieńczego pożądania i fabuły, która wciąga i trzyma w napięciu od pierwszej do ostatniej strony. Ja dzięki tej pozycji jeszcze bardziej pokochałam twórczość autorki. Daję jej zdecydowane 9/10.
Gorąco polecam!

Paula

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Kobiece oraz Niegrzecznym Książkom.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...