piątek, 10 lipca 2020


Sarina Bowen & Elle Kennedy - „Dobry chłopak”
Seria: Hokeiści #1


Zorganizowanie bratu wesela, na którym będą gościć znani hokeiści, okazuje się największym wyzwaniem w życiu Jess Canning. Jej rodzina uważa, że dziewczyna jest ofiarą losu, więc porażka nie wchodzi w grę. Nie ma mowy. I nikt, absolutnie nikt, nie może się dowiedzieć o tym, że jakiś czas temu uległa seksownemu hokeiście, który w dodatku jest drużbą pana młodego. To był błąd i Jess nie ma zamiaru go powtórzyć. Nawet jeśli ten hokeista jest najgorętszym facetem na świecie.
Dla Blake’a Rileya zbliżające się wesele to szczęśliwe zrządzenie losu. Jess jest druhną, a on drużbą, więc zabawa może się rozpocząć na całego. Co z tego, że napotyka mały (no dobrze, znaczny) opór ze strony Jess? Musi tylko przekonać upartą blondynkę, że jest naprawdę przyzwoitym facetem, który ma jedynie złą reputację. Na szczęście każdy zawodowy hokeista wie, że aby odnieść sukces, trzeba się wysilić.
Jess ma jednak znacznie poważniejsze problemy niż igraszki z pewnym dobrze zbudowanym facetem. Między innymi martwi się o to, czy ceremonia rozpocznie się o czasie, mimo że ktoś upił babcię. I czy zamordowanie drużby naprawdę byłoby aż takie złe?

Blake nie jest w moim typie. Wręcz przeciwnie – stanowi przeciwieństwo facetów, którzy mi się podobają. Jest wielki, bezczelny i jest... typowym sportowcem. Na co mi sportowiec? Pragnę mężczyzny z artystyczną duszą, z którym mogłabym poważnie porozmawiać, a nie takiego, który mówi „ojesu” czy „samiuśko” oraz wyrzuca z siebie całą resztę bzdur wygadywanych przez chłopaków z bractwa.”

Czy Jess ulegnie seksownemu hokeiście?
Czy pomiędzy tą dwójką pojawią się uczucia?

Jestem wielkim, twardym hokeistą, który zawsze wie, co robić. Lubiłem swoje życie takim, jakie było, dziękuję, kuźwa, bardzo. Zawodowe granie w hokeja ma mnóstwo zalet. Laski. Darmowe rzeczy. Laski. Fani, którzy cię uwielbiają. O, no i laski.
Po prawdzie w tej chwili każda laski by się do mnie umizgiwała, zdzierając majteczki i szepcząc do ucha, jakie sprośności zaplanowała na później w ramach podziękowanie za zabranie jej na takie fajne wydarzenie.
To znaczy, zrobiłaby tak każda laska oprócz Jess Canning.
To ona jest moim problemem.”

Z twórczością Sariny Bowen spotykam się po raz pierwszy, natomiast z Elle Kennedy pierwszą styczność miałam za sprawą jej serii „Off Campus”, którą szczerze uwielbiam, bardzo podoba mi się styl pisania autorki. Teraz obie panie postanowiły połączyć swoje siły, dzięki czemu w nasze ręce trafiła seria o seksownych hokeistach. Na pierwszy rzut otrzymujemy historię Jess i Blake'a od samego początku, gdy tylko zobaczyłam tę opowieść w zapowiedziach, z tą boską okładką (jestem typową psiarą, ponieważ sama mam dwa :)) wiedziałam, że jest to propozycja, którą obowiązkowo przeczytam. Jest to naprawdę genialnie napisana opowieść. Idealna jako odskocznia od mrocznych klimatów, które w ostatnim czasie czytałam. Spędziłam przy niej naprawdę bardzo przyjemne chwile, delektując się lampką wina i cudowną pogodą, a cała przedstawiona tu historia była idealnym dopełnieniem wieczoru. Świetnie się bawiłam podczas czytania, ponieważ ogromna dawka humoru, którą tu otrzymujemy, niejednokrotnie wywołała u mnie salwy śmiechu.

Bohaterowie są świetnie wykreowani, pojawiło się tu kilka postaci, które zdobyły moją sympatię i mam nadzieję, że o każdym z nich doczekamy się osobnej historii. Jess to młoda kobieta, która ciągle szuka tego, co może robić w życiu, swojego miejsca na ziemi. Momentami mnie irytowała swoim niezdecydowaniem, jednak pomimo tego i tak ją polubiłam. Blake zdobył moje serce swoim luźnym podejściem do życia i poczuciem humoru. Był troszkę zrażony do stałych związków przez sytuację ze swoją byłą dziewczyną, ale jest po prostu cudowny.

Na tym zakończę moją recenzję. Jest to opowieść o cudownym uczuciu, które rodzi się w najmniej oczekiwanym przez nas momencie i do osoby, do której wcześniej byśmy nawet nie podejrzewali. Gorąco Was zachęcam do poznania historii Jess i Blake'a spędzicie z nią naprawdę bardzo przyjemne chwile, jednak nie nastawiajcie się na słodko pierdzący romans, ponieważ autorki poruszają tu też ciężkie i smutne tematy, które poruszą wielu z was.

Gorąco polecam!

Paula

Za możlwiość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu NieZwykłe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...