wtorek, 14 lipca 2020



Becky Wade
“Urocza dla Ciebie”


Britt i Zander są najlepszymi przyjaciółmi, odkąd poznali się trzynaście lat temu. Britt nie ma pojęcia, że przez ten cały czas Zander był w niej szaleńczo zakochany.

Niezależna i żądna przygód Britt Bradford ma talent do tworzenia czekoladek, które sprzedaje w Słodkiej Sztuce, swoim sklepie.

Zander Ford jest uznanym pisarzem, a ostatnie półtora roku spędził w podróży po świecie. Osiągnął bardzo wiele, lecz nadal brakuje mu tego, co ma dla niego szczególne znaczenie – serca Britt.

Kiedy wuj Zandera umiera w tajemniczych okolicznościach, ten wraca do Waszyngtonu zbadać sprawę. Britt jest gotowa, by mu pomóc. Wspólne śledztwo jeszcze bardziej zbliża ich do siebie, jednak wiedzą, że romans może zagrozić tej wyjątkowej przyjaźni.

Czy zgłębiając zagmatwaną przeszłość wujka, odkryją również, co tak naprawdę ich łączy? 

“Minęło pięćset jedenaście dni, odkąd widział ją po raz ostatni. Pięćset jedenaście pustych i monotonnych, a czasami okrutnie samotnych dni, w których nie było Britt Bradford. Pięćset jedenaście dni będących pasmem udręki dobiegającej wreszcie końca, ponieważ Zander Kingston Ford wrócił do domu.”

Nie ma, co ukrywać, że właśnie na tę część najbardziej czekałam. Byłam bardzo ciekawa historii najmłodszej z sióstr Bradford - Britt oraz jej najlepszego przyjaciela Zandera. Ich relacja nie była łatwa, ponieważ skrycie darzyli się uczuciami, ale bali się mówić o nich głośno, ponieważ nie chcieli, żeby przez to rozpadła się ich przyjaźń. Zander wyjeżdża na półtora roku w podróż po świecie, ale non stop mu czegoś brakuje, a raczej kogoś. Swojej ukochanej. Pewna sytuacja zmusza chłopaka do powrotu i to właśnie Britt będzie pomagała mu rozwiązać pewną rodzinną zagadkę. 
Autorka po raz kolejny mnie nie zawiodła i przedstawiła świetną historię miłosną owianą rodzinnymi tajemnicami. Przy tej lekturze bawiłam się naprawdę świetnie i z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że to właśnie opowieść Britt najbardziej mnie zauroczyła. Becky Wade przeniosła mnie do świata, który wykreowała na kartkach papieru i nie pozwoliła mi tak łatwo się z niego wyrwać. Na każdej stronie zaskakiwała mnie czymś nowym, że nie byłam w stanie odłożyć książki na bok. Uwielbiam tę lekkość, z jaką została napisana ta pozycja, przez co całość czytało mi się naprawdę bardzo dobrze. Polubiłam głównych bohaterów, bo nie byli sztuczni i tacy z prawdziwego zdarzenia. Fajnie, że autorka do tej opowieści wplotła wątek kryminalny, bo wtedy nie dostajemy typowego romansidła, tylko poza tym jest jakaś akcja. Zander jest pisarzem, który uwielbia to, co robi i jest bezgranicznie zakochany w swojej najlepszej przyjaciółce. Dosłownie można było poczuć na własnej skórze, jak ogromną miłością darzył Britt. Szczerze mówiąc, ja go już polubiłam w pierwszej części, kiedy się tam tylko pojawił. Czułam z nim więź, a to najważniejsze :)
Natomiast Britt tak jak już wspomniałam wcześniej, to młodsza siostra Nory i Willow. Prowadzi własną cukiernię i jest mistrzynią w robieniu czekoladek. Z Zanderem przyjaźni się od bardzo dawna. Czuje coś do niego, ale boi się, że jakikolwiek romans z nim może zagrozić ich przyjaźni, ale czy na pewno? Jeśli chcecie poznać odpowiedź na to pytanie, to musicie koniecznie sięgnąć po tę pozycję :)
Jedyne, do czego mogę się przyczepić, to narracja w trzeciej osobie, za którą niestety nie przepadam, ale to jedyna rzecz.
Ja już więcej nic nie piszę, bo nie mam zamiaru Wam nic więcej zdradzać i tym samym odbierać Wam przyjemności z czytania.

Reasumując “Urocza dla Ciebie” to pozycja długo przeze mnie wyczekiwana, ale w pełni mnie usatysfakcjonowała. Dostaliśmy romans z wątkiem kryminalnym, który się idealnie tutaj sprawdza, przez co fabuła stała się naprawdę bardzo ciekawa. Ja jestem zdecydowanie na tak :)
Polecam.

Kasia

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Dreams.

Księgarnia internetowa - Wydawnictwo Dreams


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...