sobota, 7 marca 2020


Ker Dukey & K. Webster - „Nowa laleczka”
[Patronat medialny]

Benny – złamany, samotny, obolały,
stracił ukochaną laleczkę, dom swój i dobytek cały.
Zraniony, choć wciąż żywy, na nowo się odradza,
poznaje kogoś innego, przyjaźń życie mu osładza.
Uczy się świata raz jeszcze, o przyszłość podejmuje walkę,
lecz jedno jest oczywiste – pora znaleźć nową lalkę.
Wtem ze starego cierpienia potworne myśli nadchodzą…
Benny chwyta za nóż. Koszmary znów się odrodzą.
Czy kiedykolwiek zdarzyło ci się zatracić tak bardzo, że zostałeś jedynie cieniem?
Czyham w ciemności, nie żyję. Egzystuję w tle, gdzie nikt nie zdoła mnie dostrzec.
Moja laleczka mnie zdradziła. Zabiła mnie na więcej sposobów, niż może to sobie wyobrazić.
Ja jednak wciąż czekam. Obserwuję. Pragnę.
Pewnego dnia powrócę, a ona odda to, co mi odebrała.
To zabawne, jak życie się czasem układa…

Moje dłonie drżą. Mam ogromną ochotę kogoś zabić! Ją, jego, siebie... nie potrafię jednak nic zrobić i wciąż nie rozumiem dlaczego. Minęły już lata, odkąd Lalka była tylko moja...
Jej nieobecność czyni mnie samotnym; odczuwam pustkę, której nikt nie jest w stanie wypełnić.
Ona wciąż do mnie należy.
Zawsze będzie należeć tylko do mnie.”

Czy Nowa Laleczka trafi w ręce Benny'ego?
Kim ona będzie?
Jaki los czeka Niegrzeczną Laleczkę?

Jego potrzeba będzie stale rosła, a on uzależni się jeszcze bardziej, aż w końcu straci nad tym kontrolę. Upewnię się, że właśnie tak będzie. Tanner jest częścią mojej kolekcji – jednym ze składników mojego wiecznego szczęścia.
Jaki człowiek w końcu nie stałby się szczęśliwy, mając przy sobie najlepszego przyjaciela, dawno zaginioną siostrę i ulubioną laleczkę?
Reszta świata nazwałaby to „rodziną”.
Ja nazywam to własnością.”

Ker Dukey & K. Webster to autorki, których twórczość po prostu kocham. „Nowa laleczka” to trzeci tom serii laleczki, które wprawiają czytelnika w stan całkowitej hipnozy i osłupienia. Bardzo byłam ciekawa, jak w kolejnej części autorki pociągną wątek Benny'ego i jak poprowadzą fabułę, ale na to, co otrzymałam, kompletnie nie byłam przygotowana. Kolejny raz w momencie, gdy dorwałam się do książki, nie mogłam się od niej oderwać. Ta część jest zdecydowanie jeszcze bardziej mroczna, jeszcze bardziej brutalna i najbardziej popieprzona z nich wszystkich, ale wiecie co?? Ja jestem tym zachwycona, przez cały czas, gdy kartki przelatywały mi między palcami, siedziałam napięta poprzez emocje, które mi towarzyszyły i z gęsią skórką na całym ciele! Tego, co tam się wydarzy, nie byłam w stanie przewidzieć!! Boże.... jak ja uwielbiam tę brudną, mroczną i bestialską historię!!

Benny obudził w sobie jeszcze większego potwora, po wydarzeniach z poprzednich dwóch części, które jeszcze bardziej wpłynęły na jego psychikę i to jakim potworem się stał, a co więcej zaczęły go otaczać osoby z podobnymi „upodobaniami”. Nawet nie macie pojęcia, jak ciężko jest mi ubrać w słowa to co chcę powiedzieć i ukazać Wam recenzje tej książki, z jak najmniejszą ilością szczegółów. Powiem Wam tylko tyle, opisywane tu sceny są naprawdę potworne, popaprane i momentami wręcz odrażające, bez wątpienia nie jest to książka dla osób o słabych nerwach ponieważ to, co bohaterowie tu wyczyniają, przechodzi ludzkie pojęcie. Nie jest tajemnicą, że kocham takie krwawe i mocne klimaty, dlatego ja tą książką jestem zachwycona i mówię jej stokrotne tak!! A samo zakończenie wbiło mnie dosłownie w fotel i miałam przez nie ochotę rzucać książką po ścianach! Całe szczęście, że już niebawem kolejny tom i będzie mi dane poznać dalsze losy naszych bohaterów...

Nowa laleczka” to książka brutalna, mroczna, przerażająca, w której, jakiekolwiek normy społeczne przestają istnieć. Historia nie dla osób o słabych nerwach, ale na pewno godna uwagi, gwarantuję Wam przyśpieszone bicie serca i podwyższone ciśnienie! Ja jestem zachwycona tą powieścią i Was gorąco zachęcam do przeczytania wszystkich trzech części, jeżeli jeszcze nie mieliście okazji poznać Benny'ego i tego, co jest w jego głowie!!

Gorąco polecam!!

Paula

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Niezwykłe.

1 komentarz:

  1. Przeczytałam tylko dwa pierwsze tomy tego cykli. Mam w planach jeszcze do niego wrócić.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...