czwartek, 9 sierpnia 2018


Jane Harvey – Berrick - „Niebezpieczna znajomość, niebezpieczna miłość”
[PATRONAT MEDIALNY]

Daniel Colton to dziewiętnastoletni chłopak, z którym każda dziewczyna chciałaby się umówić, a każdy facet chciałby być taki jak on. Jest przystojny i wytatuowany z mnóstwem kolczyków, które posiada prawdopodobnie w innych miejscach, nie tylko tych widocznych. Jest zimny, ponury i humorzasty, mówią, że jest nieobliczalny i lepiej trzymać się od niego z daleka. Czy aby na pewno tak jest? A jeżeli szukasz dobrej imprezy, alkoholu, narkotyków? Koniecznie musisz trafić do domu Coltonów, w którym Daniel mieszka wraz ze swoim starszym bratem Zefem.

Co się stanie, gdy dziewczyna z dobrego domu Lisanne Maclaine i czarna owca uczelni Daniel otrzymają do wykonania wspólne zadanie? Lisanne odkryje, że za maską złego chłopca kryje się zabawny, inteligentny i koleżeński facet. Jednak ma on też swoją tajemnicę, przez którą trzyma wszystkich z dala od siebie.

Teraz doskonale już wiedziała, dlaczego wielu ludzi uważa go za gbura czy chłopaka ignorującego wszystkich dookoła. Po części rozumiała, dlaczego nie chce, żeby inni wiedzieli o jego problemie, ale z drugiej strony nie do końca pojmowała, dlaczego woli uchodzić za palanta. Przypomniała sobie o powiedzeniu, które wpajała jej mama: zanim ocenisz innego człowieka, musisz przejść kilometr w jego butach.”

Jaki sekret skrywa Daniel?
Czy uda im się wspólnie i bezkonfliktowo zakończyć szkolny projekt?
Jak zakończy się znajomość Lis i Daniela?
A może z ich wspólnej pracy wyniknie coś więcej?

Musiał zaufać Lisanne, nie miał innego wyboru. Wściekał się gdy tylko o tym pomyślał. Wiedział z własnego doświadczenia, że prędzej czy później wszyscy ludzie zawodzą. Jasne, wydawało się, że ona jest na poziomie, wyglądała na sympatyczną. Ale przecież jej nie zna i to sprawiało, że czuł się bardzo niepewnie. Mógł jedynie czekać co z tego wyniknie.”

Jane Harvey – Berrick zadebiutowała na naszym rynku wydawniczym książką pt. „Edukacja Sebastiana. Korepetycje z miłości.” Ja pierwszą powieść tej autorki, którą miałam ogromną przyjemność przeczytać to „Niebezpieczna znajomość, niebezpieczna miłość”, powiedzieć, że ta książka jest fajna, przyjemna do przeczytania, to tak jakby nie powiedzieć nic. Ta historia jest niesamowita, wręcz nieziemska!! Jestem nią totalnie oczarowana i wiem, że zajmie ona jedno z honorowych miejsc na moim czytelniczym regale.

Poznajemy w tej książce historię Daniela chcącego za wszelką cenę odizolować się od obcych mu ludzi, budzącego postrach, zimnego i ponurego mężczyznę - ale zarazem pięknego, do którego dziewczyny ciągną niczym magnes. Jednak ma on swoją tajemnicę, którą za wszelką cenę chce utrzymać i właśnie to ona jest powodem tego, że nikogo do siebie nie dopuszcza. Ale co to za sekret musicie dowiedzieć się sami. ;) Bardzo polubiłam postać Daniela i im bardziej zagłębiałam się w książce, tym bardziej rozumiałam jego postawę i miałam ochotę go przytulić. Następnie Lisanne, której osoba i zachowanie niestety momentami okropnie mnie irytowało, ale zarazem podziwiałam ją, za jej cierpliwość, oddanie i ciepło, którego doświadczył przy niej Daniel, a któremu bez wątpienia było ono potrzebne, ponieważ jest to chłopak po okropnych przejściach. Wspomnę jeszcze tylko o najbardziej czarnym charakterze tej powieści Zefie, bracie Daniela, do którego dosłownie podczas czytania brakowało mi słów, miał on go chronić, wspierać a przez jego zachowanie miałam ochotę dosłownie skopać mu tyłek!!

Bardzo podoba mi się sposób pisania autorki, to jak rozwija akcję, że z każdą kolejną stroną chcesz jak najszybciej dowiedzieć się, co będzie dalej, jak potoczy się sytuacja między nimi. Niejednokrotnie czytając ją targały mną różne emocje od radości, zabawnych sytuacji po złość smutek i irytację. Jest to książka, która zawierała tematy najbardziej przeze mnie lubiane – zły wytatuowany chłopiec jeżdżący motorem, dziewczyna z dobrego domu, miłość, muzyka i motory. :)

Dla mnie ta powieść jest idealna i już wiem, że jak zostanie wydana, każda kolejna propozycja tej autorki znajdzie się na moim regale. A Wam gorąco ją polecam, ponieważ zdecydowanie jest to pozycja godna uwagi,

Paula

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu NieZwykłe.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...