wtorek, 21 sierpnia 2018


E.K. Blair - "Bang"


,,Mówią, że ten, kto mści się na drugiej osobie, traci część swojej niewinności. 

Ale ja nie jestem niewinna. 
Już od dawna. 
Zostałam okradziona z niewinności. Odebrano mi los, który był mi pisany. Duszę, z którą przyszłam na świat. Rubinowe serce osadzone w życiu pełnym nadziei i marzeń.
To wszystko odeszło.
Przepadło.
Nigdy nawet nie miałam wyboru. 
Opłakuję tamto życie. Rozpaczam nad każdym „co by było, gdyby...”. 
Ale z tym już koniec. 
Jestem gotowa odebrać to, co zawsze mi się należało.
Jednak każdy plan ma jakiś słaby punkt. Czasem jest nim serce."



Nina to żona jednego z najbogatszych mężczyzn na świecie. Parę poznajemy, gdy państwo Vanderwal wybierają się na przyjęcie do nowo powstałego hotelu Lotos. Małżeństwo jest zachwycone tym zjawiskowym budynkiem, a Nina za namową męża postanawia zorganizować coroczny bal sylwestrowy właśnie w tym miejscu. Kobiecie ma pomagać w organizacji właściciel hotelu Declan. W miarę czasu i wspólnego przebywania ze sobą między parą zaczyna iskrzyć. Jednak to wszystko to nie przypadek, to plan. Idealnie wyreżyserowany przez Ninę kilka lat temu. Gra, w której pionkami są mężczyźni, a cel jest tylko jeden- zemsta.



Nina to kobieta zimna, wyrachowana, pozbawiona jakichkolwiek uczuć. Postać, którą się stała po krzywdach, jakie wyrządziło jej życie. Nina to osoba idealnie wykreowana przez dziewczynę, której w wieku pięciu lat zabrano to, co najdroższe jedyną osobę, którą kochała miłością bezwarunkową-ojca. Od tej pory zaczęła się jej tułaczka po rodzinach zastępczych, aż w końcu trafiła do piekła na ziemi. Doznała tam wielu strasznych krzywd i poznała Pike, który stał się jej przyjacielem, ich relacja od początku była dość specyficzna, jednak to dzięki niemu dziewczyna przetrwała tę traumę i się kompletnie nie załamała.



Przyznam, że na początku postać Niny mnie irytowała, jej podejście do życia, manipulacje. Jednak, gdy wgłębiałam się w książkę, zaczęłam jej współczuć i podziwiać. Czy neguję jej zachowanie ? Zdecydowanie nie, dziewczyna przeszła tak wiele, że nie jedna osoba by tego nie przetrwała, gdyby tego doświadczyła, jej życie i sens istnienia napędzała zemsta, której smak zdążyła już poznać.



Mężczyźni, są zauroczeni Niną, zaślepieni jej pięknem zewnętrznym nawet nie są świadomi jej manipulacji, są niczym marionetki w jej rękach. Bennet jej mąż kocha ją całym sercem, daje jej wszystko co, najlepsze, nie wie, że żona nim gardzi i nienawidzi za to, co jej odebrał w dzieciństwie. Declan również jest oczarowany kobietą, jednak czuje , że kobieta przed nim coś ukrywa. Para zaczyna coraz bardziej zbliżać się do siebie, to przy nim Nicole przełamuje wszystkie strachy, a to, co było dla niej koszmarem, dzięki niemu nie jest już straszne. Jednak gdy przychodzi czas na przebudzenie, jest już za późno, plan musi zostać zrealizowany.



Jakie krzywdy spowodowały chęć zemsty u Niny?



Kim była zanim los ją tak potwornie skrzywdził?



Czy prawdziwe uczucie jest w stanie uleczyć zranione serce ?



,,Bang'' E.K.Blair to książka zdecydowanie mroczna i ponura, która nie jest dla wszystkich. Fabuła wciąga czytelnika od pierwszych stron, trzyma w napięciu, a z każdą stroną mamy coraz więcej pytań. Lektura podczas, której czujemy totalny rollercoaster emocji, w których prym wiedzie strach. Głowni bohaterowie idealnie wykreowani, wyraziści. Warto wspomnieć, że sceny erotyczne są tu dość mocne i nawet trochę kontrowersyjne czasami, ale to tylko dodaje tej historii wyrazistości i pozwala czytelnikowi poczuć tą mroczność. To jedna z tych książek , której zakończenie wbija nas w fotel i pozostawia w zawieszeniu z milionem pytań. Ja pokochałam ,, Bang '' i mam nadzieję, że nie będzie dane mi długo czekać na kolejną część.



Zachęcam Was gorąco do lektury BANG E.K.Blair, gwarantuję ,że dostaniecie w niej solidną dawkę emocji.

Marietta

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu NieZwykłe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...