poniedziałek, 18 stycznia 2021

 Laurelin Paige - „Grzeszne gierki”



Elizabeth wszystko dokładnie zaplanowała. Chociaż ślub z Westonem Kingiem był zwyczajną transakcją biznesową, nie przewidziała, że poczuje do niego coś więcej. Obiecali sobie, że po tym, jak już przejmie firmę po ojcu, rozwiodą się. Jednak czy kobieta nadal tego chce?
Weston, król damskich sypialni i portali plotkarskich, skrywa dużo więcej tajemnic, niż chce przyznać. Kiedy odkrywa, że Elizabeth rozbudziła w nim uczucia, o które się nie podejrzewał, nie może uwierzyć, że jest w stanie… kochać.
Parę czeka teraz wiele nowych wyzwań. Po pięknym ślubie na pokaz czas na podróż poślubną. Teraz, kiedy znają swoje prawdziwe pragnienia, sekrety Westona stają się jeszcze bardziej uciążliwe i mogą przekreślić wszystko. 

„Była najpiękniejszą kobietą na sali.
Najpiękniejszą kobietą na świecie.
Cały wieczór nie potrafiłem oderwać od niej wzroku na dłużej niż dwie minuty. Natychmiast więc zauważyłem, kiedy zniknęła...
A dziesięć minut później ta najpiękniejsza z kobiet – moja żona – wyłoniła się zza parawanu pod rękę ze swoim pieprzonym ekschłopakiem. Wpatrywał się w nią maślanym wzrokiem, a mnie natychmiast pociemniało w oczach.
Ten dzień zdecydowanie nie układał się tak, jak sobie to wyobrażałem.”

Czy Weston i Elizabeth dojdą do porozumienia w sprawie jej wyjazdu?
Czy Darrel da radę podważyć prawdziwość małżeństwa?
Jakie będzie zakończenie tej historii?

„- Wszystko, co powiedziałem podczas ceremonii, mówiłem szczerze, Elizabeth. Odmieniłaś moje życie. Odmieniłaś mnie. Z całych sił pragnę być tym człowiekiem. Dla ciebie. Chcę żebyś była moim domem. Jesteś moim domem. Ale prawda jest taka, że z całych sił starałem się w tobie nie zakochać. A to oznaczało, że nie mówiłem ci o sobie niektórych rzeczy. Rzeczy, których miałem nadzieję nie musieć ujawniać, gdyż nie bylibyśmy parą na poważnie.”

Twórczość Laurelin Paige uwielbiam i zawsze sięgam po nią z ogromną przyjemnością. Dziś nadszedł dzień, w którym zapraszam Was na moją skromną opinię dotyczącą drugiego tomu „Seksownego duetu”. Byłam ogromnie ciekawa, jak dalej potoczą się losy Elizabeth i Westona i chociaż od premiery tej książki minęło już troszkę czasu, jakoś nie mogłam się za nią zabrać, nie pomagało nawet to, że pierwszy tom bardzo mi się podobał. Jednak nadszedł czas, że nareszcie wzięłam się za nią i teraz pluję sobie w brodę, że tak długo zwlekałam z tym, aby poznać zakończenie tej opowieści. Twórczość autorki większość z nas zna, ma ona wielu zwolenników, no i na pewno znajdzie się jakaś liczba osób, która jej powieści nie lubi, fakt, że jest kilka propozycji, które są dość słabe, ale „Seksowny duet” na pewno do nich nie należy. Jest to książka, która jest idealnie zrównoważona, ma odpowiednią dawkę humoru, tajemnic, seksu i dramy. Ja czytając ją, spędziłam bardzo przyjemnie czas, chociaż minął mi on zdecydowanie zbyt szybko.

Główni bohaterowie są bardzo fajnie wykreowani, są rozsądni, momentami zbyt narwani, powiedziałabym, że życiowi. Bo każdy z nas w swoim życiu niejednokrotnie zrobi coś, a dopiero później pomyśli. Często w książkach główna bohaterka działa mi na nerwy, tu jednak tak nie było, polubiłam Elizabeth, jest naprawdę taką życiową kobietą, która niejedno przeszła i miała swoje traumy, ale potrafiła podejść do wielu spraw ze spokojem i wytrwałością, a ona bez wątpienia się przydała w życiu z Westonem.

Na tym zakończę moją krótką opinię, ponieważ nie chcę Wam zbyt wiele zdradzić, jest to historia, po którą warto sięgnąć, ponieważ jestem przekonana, że spędzicie przy niej bardzo miło czas. Ja już nie mogę się doczekać, aż w moje łapki wpadną kolejne propozycje autorki. A Wy jeżeli macie jakiekolwiek wątpliwości, czy warto sięgnąć po tę opowieść, to nie zastanawiajcie się dłużej, jest to propozycja, która uprzyjemni wam wieczór, ja jestem pewna, że kiedyś jeszcze do niej powrócę. :)

Gorąco polecam!

Paula

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Kobiece.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...