poniedziałek, 30 lipca 2018


VI KEELAND - „TYLKO TWÓJ”


Miał być ślub, piękny, wymarzony – a po nim niezapomniana podróż poślubna, pełna spacerów po słonecznych plażach Honolulu, smacznych kolorowych drinków i upojnych nocy ze świeżo poślubionym mężczyzną. Jednak ślubu nie było, a Sydney ( niedoszła mężatka) postanowiła, że nie zrezygnuje z wyjazdu, a zrobi z tego babski wypad wraz ze swoją najlepszą przyjaciółką Sienną. Na cudownej plaży poznaje Jacka, seksownego milionera, którym jest całkowicie zauroczona. Myślała, że będzie to jedynie wakacyjny romans, jednak poza samym pożądaniem zaczynają się pojawiać również silniejsze uczucia.

Wiem już, jak masz na imię i wiem, że masz wspaniały głos, więc całkowita anonimowość odpada. Ale może ograniczmy ilość osobistych pytań, które sobie zadamy do dziesięciu? W ten sposób nie będziemy mieli okazji dobrze się poznać, więc do pewnego stopnia będziemy dla siebie nieznajomymi.
Opadła mi szczęka! Nie udawałam, że jestem w szoku – ja naprawdę byłam głęboko wstrząśnięta tą propozycją.
-Chcesz mi powiedzieć, że zamierzasz przez cały tydzień uprawiać ze mną seks, a w międzyczasie zadać i pozwolić mi sobie zadać tylko dziesięć osobistych pytań?
-Dokładnie tak.”

Czy wakacyjny romans Sydney i Jacka zakończy się wraz z ich powrotem z wakacji?
Co stanie się po wyczerpaniu przez nich dziesięciu pytań?
Czy przeznaczenie sprawi, że spotkają się ponownie?

Nie myśl o tym w kategoriach zakończenia, Syd. Traktuj to jako początek nowego życia. Życia, które ułożysz sobie po swojemu. Wiem, że naprawdę go polubiłaś, ale uwierz mi, będą inni mężczyźni. Potrzebowałaś tego, żeby zapomnieć o przeszłości. A teraz nie oglądaj się za siebie, tylko wykorzystaj to doświadczenie, żeby śmiało ruszyć do przodu.”

Vi Keeland jest bestsellerową autorką, mającą na swoim koncie wydanych wiele powieści. Ja jak do tej pory przeczytałam serię MMA oraz książkę pt. „Gracz”. Styl jej pisania oraz fabuła tych powieści bardzo przypadły mi do gustu, jest to jedna z tych autorek, której książki będę brała ''w ciemno'' z ogromną przyjemnością, ponieważ wiem, że się nie zawiodę. Dlatego po książkę „Tylko Twój” sięgnęłam bez większego zastanowienia, ale czy i tym razem autorka spełniła moje oczekiwania? Zdecydowanie tak!! Po raz kolejny się nie zawiodłam, książka jest świetna. Czyta się ją lekko, ponieważ autorka jak zawsze pisze w przyjemny sposób, szkoda, że poznajemy tu jedynie punkt widzenia Sydney, ponieważ uwielbiam rozwiązania, gdzie książka jest opowiadana z dwóch stron, a ja sama bardzo chciałam się dowiedzieć, co myśli Jack i co czuje. Postać głównego bohatera bardzo przypadła mi do gustu, seksowny gentelmen, zaborczy i zazdrosny, co dodaje mu jeszcze większego uroku, sposób jego bycia jest tak zachwycający, że jest to osoba, której po prostu nie da się nie lubić. Tak samo jest z Sydney, czy też z jej przyjaciółką Sienną, która jest niezłą aparatką, ale również niesamowita i nie do zastąpienia.
Autorka w rewelacyjny sposób oddała klimat pięknych piaszczystych plaż Hawaii, chociaż sama nie byłam, to miło było pocieszyć się wyobrażając sobie tamtejsze krajobrazy.

Jest to idealna propozycja na spędzenie przyjemnego letniego wieczoru, z koniecznie schłodzoną lampką wina, bądź szampana, ponieważ gorących scen tutaj zdecydowanie nie brakuje. Ja dałam się porwać i przenieść choć na chwilkę na rajskie plaże, a Was gorąco zachęcam do zapoznania się zarówno z tą, jak i pozostałymi propozycjami tej autorki, a ja sama z ogromną niecierpliwością czekam na kontynuację losów Jacka i Sydney, liczę tylko, że wydawnictwo nie będzie trzymało nas długo w niepewności i lada dzień ogłoszą datę premiery drugiego tomu tej świetnej powieści. A Wy koniecznie już dziś sięgnijcie po książkę „Tylko Twój” i sprawdźcie:

Czy wakacyjny flirt okaże się czymś więcej??”

Paula

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu.



2 komentarze:

  1. Nie czytałam żadnej książki tej autorki, ale to właśnie ta najbardziej mnie zaciekawiła. Lubię takie pozycje z wakacyjnym klimatem, których akcja dzieje się nad wodą lub w górach. Jak tylko będę miała okazję na pewno sięgnę po tę powieść :D
    Pozdrawiam :P
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jej książki są rewelacyjne i na każdą czekam z ogromną niecierpliwością :)

      Usuń

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...