czwartek, 26 lipca 2018


Madeline Sheehan - „Niepokorna”


Lojalność i Zdrada
Gniew i Seks
Metal i Skóra”

Silver Demons to klub motocyklowy, na czele którego stanowisko zajmuje Preacher. Ma on jedną jedyną córeczkę – swoje oczko w głowie Evę. Wychowana w środowisku Harleyowców dziewczyna, nie zna innego świata niż ten przepełniony przestępstwami, rykiem silników, skóry, alkoholu,seksu i uczucia wiatru we włosach. Cole (Deuce) West przystojniak i twardziel, przywódca klubu motocyklowego Hell's Horsemen. Tak samo jak Eva urodził się i wychowywał pomiędzy motocyklistami. Jednak na tym ich podobieństwa się kończą. Przeznaczenie, a może jednak los sprawi, że połączy ich niesamowite uczucie, pełne miłości i pożądania. Miłość, która tak jak wolność nie ma granic.

Obiecaj mi, że się nie zmienisz, dobrze? Ty i ja, dziecinko, przyszliśmy na ten pieprzony świat i tkwimy pomiędzy drogą a kierownicą. Tu należymy i tylko to znamy, ale czasem takie życie daje się nam we znaki. Obiecaj mi, że choćbyś widziała nie wiem co i zdarzyły ci się choćby najgorsze gówniane rzeczy, nigdy nie staniesz się zgorzkniała.”

Kogo wybierze Eva – Deuce'a czy Frankiego?
Co wygra prawdziwe uczucie czy sama potrzeba bycia z kimś?
Na jakie próby zostanie wystawione uczucie Evy i Deuce'a?

Czymkolwiek jest to gówno między nami, było między nami zawsze i zawsze pozostanie. Okropnie się zmęczyłem udawaniem, że go nie ma. Przy tobie będę się starał być dobrym. Po raz pierwszy w życiu. Ale będę się starał ze wszystkich sił. I wiesz co, dziecinko, wolność to jest otwarta droga, powiew wiatru na twarzy i dobra kobieta na tylnym siodełku, która trzyma cię tak mocno, jakbyś był powodem, dla którego oddycha, bo wie, że na pewno jest twoja.”

Madeline Sheehan dorastała w Nowym Jorku, gdzie nadal można ją spotkać wraz z mężem i synem podczas walk na jedzenie oraz maratonów gier wideo. Jak sama twierdzi „Jest zakochana w życiu. Dobro, zło, śmich i łzy – wszystko jest warte tego, by przeżyć kolejny dzień”. Autorka bestsellerowej serii „Niepokorna”. Pakiet tych czterech powieści już od pewnego czasu znajduje się na mojej półce wstydu książek „do przeczytania”, korzystając z tego, że sezon motocyklowy trwa w najlepsze, postanowiłam, że sama chętnie zagłębię się w świat złych chłopców, seksu, alkoholu i jazdy harleyem. I tak oto rozpoczęłam swoją przygodę z „Niepokorną” Jak wrażenia? Tak naprawdę sama nie wiem – mam co do niej mieszane uczucia. Ma ona bez wątpienia zarówno mocne, których jest zdecydowanie więcej, jak i słabe strony. Na plus jest zdecydowanie sposób w jaki autorka przestawia nam świat gangów motocyklowych oraz więzi ludzi do nich należących tzw. Braci, które w rzeczywistości również występują. Fabuła jest prowadzona w bardzo ciekawy i wciągający sposób, a chłonie się ją dosłownie ekspresowo, każda z postaci miała swoje wyjątkowe cechy zarówno pozytywne i negatywne i od samego początku albo ich polubisz albo znienawidzisz. Momentami potrafili rozczulić, by po chwili zirytować, że miało się chęć ciskać książką o ścianę i nawrzeszczeć na nich jakimi są głupkami. Tak naprawdę jedynym, ale dla mnie ogromnym minusem w tej części były skoki czasowe, niestety, pomiędzy rozdziałami jest to odstęp kilku nawet do kilkunastu lat, przez co byłam zła, ponieważ dalej znajdowały się tylko namiastki tego co było w międzyczasie, a ja byłam tak bardzo ciekawa, co się u nich dzieje? O czym myślą? Jakie są ich uczucia? A tu pozostał tylko niedosyt. Mam tylko nadzieję, że autorka w kolejnych tomach poprawiła lub całkowicie zlikwidowała te kilkuletnie odstępy czasowe.

Pomimo wszystko uważam, że pozycja ta jest godna uwagi i powinno się po nią sięgnąć. Ja zdecydowanie przeczytam kolejne tomy i z wielką chęcią poznam losy pozostałych bohaterów tej serii, tym razem córki Deuce'a – Danielle „Danny” West.

A czy Ty jesteś gotów zagłębić się w ten klimat pełen złych chłopców?

Paula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...