czwartek, 30 grudnia 2021

Meghan March - „Kasa i perwersje”



Jakiś czas temu Holly Wix, początkująca piosenkarka country, otrzymała dziwną ofertę. Za udawanie dziewczyny JC Hughesa, gwiazdora muzyki country, obiecano jej przepustkę do wielkiej kariery. Transakcja wydawała się bezproblemowa: jej uroda i seksapil miały poprawić wizerunek JC. Wszystko miało trwać tylko rok. Wkrótce okazało się, że wymagania producentów co do jej roli w tym przedstawieniu rosną. A ona nie mogła się na to zgodzić. I kiedy jej bunt zaczął się mieszać z poczuciem klęski - i ze sporą dawką whiskey - zjawił się ten facet. Przystojny, władczy i dominujący. Jego spojrzenie sprawiało, że dziewczynie uginały się kolana.

Creighton Karas zawsze wygrywał. Porażka w jego przypadku nie wchodziła w grę. Był arogancki i wymagający, zarówno wobec zarządu swojej firmy, jak i w sypialni. Właściwie był dupkiem, ale bajecznie bogatym dupkiem. I często bywał znudzony życiem, mimo towarzystwa pięknych kobiet. Tym razem jednak sprawy potoczyły się inaczej. Dziewczyna, którą spotkał w Wigilię w barze, była inna. Słodka, a przy tym odważna, tajemnicza i niewiarygodnie seksowna. Mimo że spędzili razem niesamowitą noc, mężczyzna nie poznał nawet jej imienia. To był najlepszy seks w jego życiu, ale rano obudził się sam. W chwili, w której zrozumiał, że tajemnicza piękność zniknęła z jego życia, podjął postanowienie.

Znajdzie ją. I zdobędzie na własność. Wyłącznie na swoich zasadach. W końcu dziewczyna, która wzbudziła w nim tak potężne emocje, nie może należeć do innego. I nikt ani nic nie zdoła mu przeszkodzić!
Chcesz wiedzieć, co robię z niegrzecznymi dziewczynkami?

„Jedno spojrzenie i już wiedziałem, że nie jest ułożona i że jest niewinna. To nie ten typ kobiety, która tylko czeka na prezenty. Całkowity brak interesowności w jej zachowaniu jest bardziej pociągający, niż mógłbym to sobie wyobrazić.”

Czy Karas odnajdzie dziewczynę, z którą spędził niesamowitą noc?
Czy Holly złamie warunki swojego kontraktu z wytwórnią?

„Byłby ze mnie doskonały wódz.
Widzę.
Pragnę.
Zdobywam.
Zatrzymuję.
Każdy, kto wchodzi mi w drogę, zostaje usunięty, nieważne jak. Nie boję się ryzyka i z całą pewnością nie boję się robić hałasu.
Wypuszczam coś z rąk tylko wtedy, gdy już z tym skończyłem i jestem na to gotowy, a nie ma żadnej gwarancji, że kiedykolwiek skończę z kobietą, na którą czekam.”

Kocham twórczość autorki i po każdą jej opowieść sięgam z ogromną przyjemnością. Teraz w moje ręce trafił pierwszy tom trylogii „Kasa i perwersje”, nie jest to zbyt długa książka, ponieważ pierwsza część ma niewiele ponad 200 stron i czyta się ją bardzo szybko, to ja bawiłam się przy niej rewelacyjnie. Autorka znana jest z tego, że pisze językiem prostym i spójnym, a przedstawiane przez nią opowieści są po prostu genialne. Jeżeli mam być szczera to jeszcze chyba nigdy się przy jej powieściach nie nudziłam, ponieważ czytanie ich sprawia mi ogromną frajdę, zawsze dostaję świetnych bohaterów, nietuzinkową i przemyślaną fabułę oraz wartką akcję. Tym razem na celowniku mamy początkującą piosenkarkę country, która szczerze mówiąc, podpisała niezbyt korzystny dla siebie kontrakt z wytwórnią, a do tego bogatego i przystojnego dupka, który swoją drogą od razu zdobył moje serce swoim uporem, chociaż nie ukrywam, kilka razy zadziałał mi na nerwy. Fakt, że jest to pierwszy tom trylogii, autorka jak to ma w zwyczaju, zakończyła go z niezłym przytupem, przez co miałam ochotę dosłownie urwać jej głowę. Teraz jedynie co, to nie pozostaje mi nic innego, jak czekać z ogromną niecierpliwością na kontynuację, która już niebawem trafi w nasze ręce.

Jeżeli szukacie historii, nieprzewidywalnej, gorącej i dynamicznej, w której życie naszych bohaterów, po podjęciu jednej decyzji zmienia ich życie o 180 stopni, to ta opowieść jest skierowana zdecydowanie do was. Gwarantuję wam, że rozgrzeje was ona do czerwoności w te zimne ponure wieczory. Gorąco polecam!!

Paula

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Editio Red.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...