piątek, 3 grudnia 2021

 Meghan March - „Decydujące starcie”



Scarlett Priest i Gabriel Legend. Ta miłość od początku wydawała się nie mieć szans na przetrwanie. Przeklęty wojownik, nad którym ciążyło fatum, nie miał prawa zapragnąć dumnej księżniczki. Nie miał prawa jej pokochać i sam zostać pokochanym. Ale stało się. Kiedy spotkał Scarlett, jej życie zmieniło się diametralnie. Gabriel był zupełnie inny niż mężczyźni, których wcześniej spotkała. Dziewczyna w końcu uwierzyła, że otrzyma chociaż odrobinę szczęścia i miłości. Ale prawdziwe życie bywa nieludzko okrutne dla kochanków z tak różnych światów.

Stare grzechy i błędy przeszłości zawsze wracają. Okrutni wrogowie wykorzystają każdą szansę, by dokonać krwawego odwetu. Scarlett i Gabriel mają potężnych nieprzyjaciół. Moses Buford Gaspard, mroczny cień z dawnych lat, powrócił. Ultimatum, jakie postawił Gabrielowi, nie pozostawia złudzeń. Cokolwiek zrobi, przegra, a jeśli się nie podda, straci wszystko: majątek, przyjaciół, dobre imię. A Scarlett wciąż musi mierzyć się z ukrytym wrogiem, który na domiar złego zaczął nękać również jej ukochaną siostrę.

To ostatni tom opowiadający historię namiętnej miłości przeklętych kochanków. Karty zostały rozdane. Wieści o nadchodzącej walce się rozniosły. Gabriel musi pokonać Bodhiego Blacka. Dla swojej miłości jest gotów na każde ryzyko. Czy to jednak wystarczy, aby wreszcie zaznać spokoju i zapomnieć o groźbach i strachu o najdroższe osoby? Jakiego wroga trzeba jeszcze pokonać, aby w końcu być razem?
Kochasz, więc wstań i walcz!

„Możesz mieć tylko to, co potrafisz ochronić.
Tyle wiedziałem od zawsze. I tego trzymałem się przez całe życie.
Teraz zagrożone jest wszystko, czego potrzebuję. I choć dotąd nie wiedziałem, że potrzebuję właśnie tego, odkąd to wiem, nie pozwolę sobie tego odebrać.
Nie pozwolę sobie jej odebrać.
Mówią, że miłość to bitwa – zatem jestem gotów ją stoczyć.”

Co zagraża Legendowi i Scarlett?
Kto stoi za jej nękaniem?
Jaką cenę zapłaci Gabriel za błędy z przeszłości?

Nadszedł dla mnie bardzo smutny czas, w którym muszę pożegnać się z bohaterami trylogii „Gabriel Legend”. Zakończenie drugiego tomu, pozostawiło mnie w ogromnym szoku i przyznam się szczerze, że byłam bardzo ciekawa, co wydarzy się w ostatnim tomie tej serii, nie bardzo wiedziałam, czego się mogę spodziewać, miałam lekkie obawy, że ta część będzie ciągnięta na siłę, że będę się nudziła i męczyła. Ale bardzo się myliłam, gdy złapałam ją w ręce, przeczytałam ją w jeden dzień. Mnóstwo emocji, zawiła fabuła no i najważniejsze, że pytania, które kotłowały się w mojej głowie, właściwie od momentu, gdy zaczęłam swoją przygodę z tą serią, teraz nareszcie znalazły odpowiedzi, które bardzo mnie usatysfakcjonowały. Droga do szczęścia naszych bohaterów jest długa ,kręta i bardzo wyboista, a na samym jej środku stoją wrogowie, demony przeszłości, które zaburzają spokojne życie i zmieniają je w piekło. Podczas czytania towarzyszyło mi mnóstwo emocji, radość, szczęście, wzruszenie, złość, ale i strach, tyle się tu dzieje, że ciężko było mi ogarnąć chaos panujący w mojej głowie. Autorka doskonale poprowadziła fabułę, do samego końca nie wiedziałam, co się wydarzy, ale podejrzewałam, że spadnie na nas niejedna bomba.

Autorka ponownie postawiła na narrację dwutorową, dzięki czemu dowiadujemy się, jak szaleją myśli Legenda i co dzieje się w głowie Scarlett. W porównaniu do pierwszego tomu zaszła w bohaterach ogromna zmiana, zmienił się ich sposób postrzegania wielu spraw, mają inne priorytety. Pojawiło się tu również kilku bohaterów, których losy z ogromną przyjemnością bym poznała i mam nadzieję, że będę mogła już niebawem odkryć ich opowieści w przyszłych seriach autorki.

Was gorąco zachęcam do sięgnięcia po tę trylogię i poznania seksownego Legenda i uroczej Scarlett. Ja jestem nimi zachwycona i jedyne co mogę wam zagwarantować to to, że pokochacie ich tak samo jak ja i z pewnością jeszcze wielokrotnie do nich powrócę. A wam polecam jak najszybciej przeczytać tę serię.

Gorąco polecam!

Paula

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Editio Red.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...