środa, 11 grudnia 2019


J. B. GRAJDA - „KARUZELA ŻYCIA”
[Patronat medialny]


Karolina to właścicielka sklepu z bielizną oraz popularnego klubu nocnego, który odziedziczyła po swoim zmarłym ojcu. Prowadzenie tego biznesu idzie jej marnie. Życie, co chwile stawia na jej drodze kolejne przeszkody, a nie ułatwiają jej nic, walczący o jej względy najbliżsi pracownicy. Kolejne niespodzianki od losu sprawiają, że tym razem Karo zostaje bez managera, który zakochał się w innej kobiecie i postanowił wyprowadzić się do innego miasta. Wtedy na jej drodze pojawia się Wiktor.

- A co mam go ułaskawić? Wpadł do mojego biura, zrobił taki burdel, jak w damskiej torebce, a ja mam mu darować? Nie żartuj! Ale, wiem! - Karo dalej kontynuowała tę zabawę, która coraz bardziej jej się podobała, a najbardziej podobał jej się fakt, iż pewny siebie Wiktor stał teraz przed nią, jakby miał się zaraz rozpłakać. Jego mina – bezcenna. Niby taki macho, a tu proszę, boi się kobiety. - Panie Wielki Kaliber – zwróciła się już bezpośrednio do Wiktora. - Jeżeli masz pelerynę niewidkę i znikniesz, to daruję Ci życie.”

Którego z mężczyzn wybierze Karo – nowo poznanego Wiktora, czy wieloletniego pracownika Lukasa?
Jakie tajemnice skrywa Wiktor?
Kto próbuje zaszkodzić Karolinie?

Od zawsze wiedziała, że życie nie jest czarne lubi białe, że ma wszystkie odcienie tęczy, że nie składa się tylko z linii prostych, lecz jest pokręcone, jak pieprzona ruletka w kasynie. Ale to, co działo się ostatnio, było w jej życiu niczym tsunami. Pierdolona trąba powietrzna, która niszczyła wszystko na swojej drodze. Z jednej strony wiedziała, że musi być silna, aby stawić czoła wszystkim przeciwnościom losu, ale z drugiej strony pragnęła pozwolić sobie na słabość.”

J.B.Grajda to młodziutka autorka, która z miłości do książek, postanowiła napisać swoją powieść i tak oto w nasze ręce trafiła „Karuzela życia”. Tak naprawdę od samego początku, gdy tylko zobaczyłam opis, wiedziałam, że muszę ją mieć i przyznam się szczerze, że ogromnie się cieszę, że miałam możliwość przeczytać tę historię przed premierą. Fakt, że nie przepadam za czytaniem na czytnikach, ale tę książkę dosłownie pochłonęłam i już na wstępie powiem Wam, że jest to jeden z lepszych debiutów, jakie miałam ogromną przyjemność przeczytać w tym roku. Jako że jest to pierwsza powieść autorki, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona stylem jej pisania. Jest on spójny, prosty, a sama fabuła jest poprowadzona w taki sposób, że czytelnik pragnie, aby ona się nigdy nie skończyła. W momencie, gdy zobaczyłam na czytniku 100%, miałam ochotę krzyczeć, najpierw na samą siebie, przede wszystkim na swoją głupotę, że tak szybko skończyłam czytać, a następnie na autorkę, że nie dopisała jeszcze jakichś 400 dodatkowych stron. Co do zakończenia, to po prostu PETARDA, totalne zaskoczenie, a wzbudziło we mnie tak ogromne emocje, że miałam ochotę rzucać czytnikiem po kątach, na szczęście w porę zdążyłam się opamiętać.

Bohaterowie.... wooooow, co to za charaktery, wręcz niesamowite, mocne, trudne i szalone. Karo polubiłam od razu, jej sarkastyczne teksty i humor bardzo mi się podobał, jestem pewna, że gdybym poznała ją w realnym świecie, to byśmy się zaprzyjaźniły. Lukasa od początku pokochałam, jest uroczy, miły, no może nie dla każdego. Uwielbiam go i wyobrażałam go sobie jako wielkiego mięśniaka o słodkiej uroczej buźce. Co do pozostałych postaci, czyli Wiktora, Luizy i Moni miałam mieszane uczucia, a i autorka skutecznie wodziła mnie za nos.


Karuzela życia” to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto lubi seksownych mężczyzn, ostry sarkastyczny humor i mnóstwo intryg i tajemnic. Już teraz z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że po tej jednej propozycji, Asia znajdzie się na liście tych autorów, których powieści biorę w ciemno. Was gorąco zachęcam do sięgnięcia po tę propozycję i poznania historii Karo, Lukasa i Wiktora. Przekonajcie się, kto jest tym dobrym, a kto złym i którego z mężczyzn wybierze Karolina? Czy z którymś z nich będzie jej dane żyć długo i szczęśliwie? Ja tej pozycji mówię zdecydowane TAK!!

Gorąco polecam!!
Paula

Za możliwość przeczytania książki i objęcia patronatem dziękuję autorce J.B.Grajda oraz Wydawnictwie WasPos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...