sobota, 10 lutego 2018









T​ate Collins, początkująca pielęgniarka wprowadza się do mieszkania swojego starszego brata Corbina i tego samego dnia poznaje jego przyjaciela Milesa Archera w dość można powiedzieć dziwnych okolicznościach.  

   ​M​iędzy tym dwojgiem czuć wzajemne przyciąganie. Miles jedyne co może zaproponować Tate, to seks bez zobowiązań. Ustala jedną zasadę: nie pytaj mnie o przeszłość i nie oczekuj ode mnie przyszłości. Zauroczona dziewczyna przystaje na jego ofertę. Jednak z dnia na dzień pojawia się coraz więcej pytań bez odpowiedzi. Tate zastanawia się kim tak naprawdę jest Miles Archer. Czy jest tylko przystojnym pilotem? Czy kryje się za tym coś więcej? 

   ​ N​igdy wcześniej nie czytałam twórczości Colleen Hoover i bardzo tego żałuję, bo książka rozwaliła mnie emocjonalnie. Od samego początku nie mogłam się od niej oderwać. Autorka już o to zadbała. Czytając tę książkę przeżywałam wspólnie z bohaterami ich odczucia. Nie raz czułam spływające łzy po policzkach ale czytałam dalej. Podoba mi się to, że książka ukazuje teraźniejszość jak i przeszłość Milesa. Więc mamy wgląd na to dlaczego chłopak nie pozwala sobie na związek z Tate i nie chce jej do siebie dopuścić. 

  ​ ​ Książka jest godna polecenia i mam nadzieję, że ją również pokochacie tak samo jak ja.

                ​  Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...