piątek, 16 lutego 2018









“Głęboko zaciągnąłem się papierosem... Spojrzałem na zegarek i stwierdziłem, że dam sobie jeszcze godzinę.Jeśli po tym czasie nie opuszczę klubu z napaloną małolatą, z godnością przyjmę swój los i spędzę resztę soboty, jeżdżąc czołgiem T -34/85 w World of Tanks”.​ ​ Paulina Świst – Prokurator
 


   ​ Kinga Błońska trzydziestoletnia, atrakcyjna pani adwokat z Wrocławia jest szczęśliwą kobietą. STOP! Była do czasu kiedy przyłapała męża na zdradzie. Do tego musiała zamieszkać w Gliwicach, żeby podjąć się prowadzenia sprawy groźnego bandziora “Szarego”, który jak się okazuje jest jej przyrodnim bratem. 

   Wydarzenia ostatnich tygodni Kinga postanowiła odreagować w dyskotece. Jest odpowiedzialną kobietą ale tego jednego wieczoru ma ochotę przekroczyć granice. Udaje się jej to aż za bardzo, bo ląduje w mieszkaniu jak i w łóżku nowo poznanego “Faceta na jedną noc” Łukasza. 

   Po niesamowitych chwilach uniesienia i upojnej nocy Kinga ucieka z mieszkania mężczyzny. Jednak to, nie będzie ich ostatnie spotkanie. Po kilku godzinach kobieta udaje się na sprawę sądową i o mało co
się nie przewraca o własne nogi kiedy dostrzega że “facetem na jedną noc” okazuje się prokurator prowadzący sprawę “Szarego”. Jakby tego było mało, wszystko wskazuje na to, że pozasłużbowe kontakty Kingi i Łukasza nie ograniczą się tylko do jednego gorącego spotkania... Czy Kindze uda się pogodzić życie prywatne z zawodowym?

   “Prokurator” to kryminał połączony nutką erotyzmu. Nigdy nie czytałam tak zabawnej książki pełnej humoru i ciętego języka. Nie sposób nie kochać Kingi, Łukasza i tych tekstów. Autorka wykreowała bohaterów w sposób zabawny i śmieszny. Mnie książka bardzo wciągnęła i nie
potrafiłam jej odłożyć. Przeczytałam ją w jeden wieczór. Więc jeśli lubicie książki z dawką humoru i romansu to śmiało możecie sięgnąć po “Prokuratora”. 

    Kasia 


PS. Kochani zostawiajcie po sobie ślad w postaci komentarza :) będzie nam bardzo miło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Ava Harrison - „Bezwzględny władca” Codzienność Viviany Marino, córki skorumpowanego polityka, bardzo przypomina życie mafijnej księżniczk...